Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Sunday, June 15, 2014

Happy Father's Day, Ayah

I dedicate this post to beloved Ayah. DON'T READ












































Assalamualaikum Ayah.

Ayah apa khabar? Sihat? Seronok tak kat sana? Rindu... hehe
Selamat Hari Ayah sedunia :) 

Orang ngan mak baru bercerita pasal ayah hari tu. Macam-macam kitaorang kata pasal ayah. hahaha. Abang Ijal dengan mak dia pun baru call mak haritu. Dia tanya khabar. Dia kata beruntung mak sebab anak mak yang sorang ni pandai. hahaha. 

Orang ingat lagi macam mana dulu diorang tak suka kat orang sebab orang ni nakal. Dah la anak tunggal tapi perangai Allahu A'alam. Tapi takpe, orang dah buktikan yang orang pun boleh berjaya macam anak ayah yang lain hehee. Mesti ayah bangga dengan orang kan? :) 

Nanti kita jumpa lagi, ayah pulak yang cakap banyak k. Haritu asyik orang je yang cakap dengan ayah. Ada ke patut orang tunjuk assignment orang kat ayah hahaha.

Orang akan sentiasa ingat pesan ayah. Belajar rajin-rajin. Selalu tolong mak. Jangan buat mak naik angin. Nak bagitahu ni, orang haritu dapat jadi student terbaik tahun 2 tau! tau! hahaha. Mesti ayah bangga kan? Yelaa dulu orang tak pandai sangat. Teruk sangat. Sekarang okay dah hahaha.

K laa ayah, orang pergi dulu. Jumpa nanti! 

Assalamualaikum.. 

ohhh nah tengok gambar2 ni k :)





:)