Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Tuesday, April 30, 2013

Apa yang best dengan Teddy Bear tu? - Lelaki

Girls sukakan kecomelan
semua yang comel-comel
warna kalau boleh pun nak warna comel
contohnya warna Pink!

Eventhough aku bukanlah kaki Pink!
Tapi aku pelik la kebanyakan barang2 aku mostly warna Pink!
sport shoes, cadar tilam, tuala mandi, sandle, even tuttttt...
Saya TERBELI warna pink okay!
mungkin sebab naluri wanita memang dilahirkan sebegitu
Research studies shown that normally girls will be attracted to Pink
where as boys will be attracted to Yellow
haaaa see?!
Jawapan kenapa kebanyakan barang aku warna Pink.

Tengok dah melalut dah cerita nya.. 
Tadi kita cerita pasal apa?
benda benda comel kan?
haa Teddy Bear pun comel jugakss
apalagi Teddy Bear yang BESAR GEDABAK tuuuuuuu
hishhhh.. kalau aku dapat la kan Teddy Bear tu, takyah tidur pakai tilam pun takpe u'olls
hahahahaha

Nak tahu satu fact tak?
Seumur hidup aku, aku tak pernah dihadiahkan Teddy Bear oleh seorang lelaki
Hanya seutas jam tangan je itupun sempena birthday
kalau takda birthday takdelah hadiah hahaha
 Lelaki yang budget macho ni mana nak beli Teddy Bear untuk gegurl dia.
malu katanyaa... 
nasib baik aku takda boyfriend macam tu ahahaha


ahhhh!! tak kiraaa!!
aku akan paksa jugak bakal suami aku bagi hantaran Teddy Bear BESAR macam saiz manusia  masa majlis nikah kitaorang nanti.. 
  Dari dulu lagi kempunan nak peluk Teddy Bear besar kepunyaan sendiri
kat rumah ada dua Teddy Bear besar.
tapi tu cousins aku punya boyfriends diaorang belikan..
untungssss lahhhhh.. 

nanti boleh la Bebear temankan Yunis belajar sama-sama nanti. hihihik ^^

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)