Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Saturday, December 15, 2012

Weekend

Semua orang suka bila cuti hujung minggu. Ada yang keluar mandi manda kat Tambun (Eh!) , lepak kat kedai dengan kawan-kawan, tengok movie cerita horror dengan boyfriend, and aku? Aku just duduk dalam bilik dari pagi hingga ke malam! Lagi best! hahahahahahaha -________-" 

Pagi-pagi dah bangun basuh baju guna tulang empat kerat ni haa, sebab washing machine semua berderet banyak bakul baju dah tunggu untuk dicuci, Lepas jemur baju, g makan kat kafe. Asyik-asyik tengok muka orang yang sama je, tak semangat langsung aku nak makan.. hehe.

Lalu foyer, foyer pun kosong. mana laa mereka si muka-muka foyer ni pergi nii? Takkan belajar kot? ke lepak? untung laa siapa ada kereta.. Hishh kalau aku ada kereta la kan, dah plan dah malam ni nak makan kat kg bru, kedai pakcik jual sate. perghhh sedap gilaa! boleh terliur bila fikir kesedapan sate pakcik tu.. Tapi ada kereta pun payah jugak bagi orang macam aku ni.. kang setiap minggu keluar berjoli.. haha. Sekarang ni aku cuma minta ikhsan kawan aku je la kalau nak g mana-mana. asalkan kena belanja dia makan sebab dia suka makan! hahaha. 


Sekarang dah pukul 6.22 petang, nak buat apa ye? hmmmm. sambung balik laa buat notes Business Management. exam nak dekat dah ni, notes microeconomics and yang lain belum siap lg. hishhh takutnyaa laa preparation untuk final belum siap 100% lg.


Macam nak tulis lagi je aku ni sebab bosan, tapi tak tahu nak tulis apa. kang kalau merapu korang taknak baca lagi pulak blog ni. hahaha. *noob -,-


k laa, bye.. assalamualaikum. 


Persembahan kawad kaki Kolej Amin aku yg tercinta. cantik kan?.. kami dapat no. 2 dalam kawad kaki. No 1 dalam acara keseluruhan. hehe. Tak sia-sia kulit aku jadi tan sebab lawan hoki.

Ok ni serious.. bye :') 


No comments:

Post a Comment

I value your comment :)