Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Monday, December 31, 2012

My Last Entry of 2012

Terima meseg daripada Ain

Pada pukul 11.47 pagi

Ain : Jom lepak new year :)
Aku : Mano?
Ain : Gentings
Aku : Ngan sapo?
Ain : Biasakkkk laaa
Aku : Jemput aku eh? hihi ( currently I'm in Bangi )
Ain : Okay
Aku : Pukul berapa? bagitahu awal sebab aku kena striving dengan buku nak final kan hihi
Ain : around 9pm or 10pm

Pada pukul 12.18 pagi
Satu email diterima daripada UEM. Berkenaan ucapan Selamat Tahun Baru dan kata-kata semangat untuk final exam kepada semua scholars. 


Aku berfikir, betul ke apa aku buat ni? Patut ke aku keluar lepak malam bersama-sama kawan-kawan ATAU belajar untuk  final sebab banyak lagi tak cover. Aku memang suka keluar jujur aku kata. 


So, aku decide siang aku struggle buat nota ang ulangkaji sementara tunggu Ain and the gengs jemput malam nanti. Waktu Maghrib, solat jap dan aku berdoa, apa yang harus aku lakukan? berikan aku petunjuk. ikut kata hati atau kata akal.


Pada pukul 10 malam
Ain : B kau dah siap ke? macam tak sompek je veryyy sorryyyyy
Aku : Maksudnya?
Ain : maksudnya tak dapat pick up awak laa
Aku : okay takpe takpe
Ain : Azreen lambat, tadi bateri dia habis. Okaiss, selamat study, nanti habis final kita lepen. 


So, kesudahan ceritanya, aku still berada di atas katil ku yang pink menulis entry ni.  Mungkin aku akan terus berada di sini, atau mungkin nanti aku akan keluar dengan kawan-kawan kolej. itupun kalau ada kereta.



1 comment:

I value your comment :)