Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Monday, November 05, 2012

Campus Life

Sebelum tu, 

Previous posts sebelum ni aku selalu membahasakan diri sebagai "aku". It is a bit rude for you maybe but this is me. Saya suka menulis dalam blog seperti saya  sedang bercerita kepada anda semua perasaan dan pendapat saya. Anda suka yang mana? aku atau saya? hehe. cuma nak tahu..
 

Sepanjang dua bulan aku belajar kat sini, aku ada 5 orang rakan rapat dan 3 orang terapat. Aku kenal dengan mereka semasa minggu mesra pelajar. Kebetulan aku berjumpa dengan kawan yang sekepala dan kami terus rapat sehingga sekarang. Kebetulan mereka berdua adalah jiran aras aku. Buat masa sekarang, kami bertiga ada 2 barang yang sama sebagai tanda persahabatan kami. macam sweet je kami ni. hehe


Selepas habis mid-sem exam untuk kertas perakaunan, kami terus decide nak keluar sama-sama. Kami sewa kereta dan keluar berjalan-jalan. Bangi - KL - Shah Alam - Melaka - Bangi. Best sebenarnya kalau kita enjoy campus life. Belajar sungguh-sungguh, main sungguh-sungguh. Pengalaman yang tak dapat dirasai masa kita kerja nanti. rugi kalau tak nikmati ia sekarang. 

we are smarties! hehe



still demuk. especially bahagian pipi -,-

Besties. Shida and Nyza

Kami havoc. gelak besar. terlalu bising tp fokus bila study. lol


hi peace yaww. sampai i-city dah :)

mohon jangan bosan asyik tengok gambar saya je =P

we-olls first time jejak kaki kt sini... malunya mengaku.. hehe

macam berada dlm cerita Korea. cuma takda boyfriend je masa ni haha


aku memang gila camwhore masa ni


This photo is available on my instagram account. who got instagram acc? add me. search - cha_gloxinia =) btw i love photography



2 comments:

  1. kamu nampak 'kechik'
    :D

    lighting ker?
    :D

    ReplyDelete
  2. Maksudnya kecik pd bhg kaki ke? Kaki sy mmg kecik compared to badan (kwn ckp)
    Bhg ats badan chubby sikit especially pipi hehehe

    ReplyDelete

I value your comment :)