Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Friday, October 05, 2012

Gaya ku Atlet Hoki

Lol tajuk post taboleh blahhhhhh :D


Dah sebulan 5 hari aku berada di UKM. So far so good. Aku menjadi atlet hoki mewakili kolej Aminuddin Baki (wakil kolej jerkkkkk, nk pangkat atlet taboleh blahhh ) hahahaha. Aku sebenarnya dapat badminton tapi hari pertandingan badminton clash dengan hoki. Aku pilih hoki sebab badminton macam ramai je lagi terror. Sabtu ni bertanding, so aku harap kolej aku dapat merangkul emas la, baru bangga sikit aku jadi setiausaha sekretriat sukan kolej. hahahaha. 

Mak aku and sorang pacek tu punyalah marah aku masuk hoki, ye lah kan hoki kan lasak plus aku ni ada asma kecil. I meant aku dapat asma bila sejuk gila je. Tapi still aku suka bersukan. 


Ada gaya muka atlet hoki tak?


Nak tahu position aku? Keeper jerkkkkkkk! hahahaha.

nanti gambar semasa bertanding akan diupdate :')

9 comments:

  1. good luck.. pakai kelengkapan secukupnya supaya tiada bengkak bengkak pada tubuh badan selepas perlawanan nanti.. bola hoki, boleh tahan kerasnya..

    ReplyDelete
  2. tgh try imagine time awk pakai baju keeper hoki.

    ReplyDelete
  3. kompom benjol2 kalau takder pelapik tu kannn

    ReplyDelete
  4. @Al Kisah

    bukan boleh tahan keras, memang keras pun. kalau kena memang lebammm

    ReplyDelete
  5. @LelakiSemalam

    klu takda pelapik kat badan, memang badan terus ada sixpack laa hahaa

    ReplyDelete
  6. Apsal cha gloxinia ni comel sgt. Mohon berkenalan

    ReplyDelete
  7. keeper hoki?
    pergh!! besh tu!
    sila taruk gambar kamu yer,
    tapi jangan la pakai mask bagai :D
    tak nampak la bibir tu :D

    mueheheheh

    ReplyDelete

I value your comment :)