Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Wednesday, October 10, 2012

(GAMBAR) Keputusan Perlawanan Hoki UKM

Perghhhhhhhh. Akhirnya coach upload juga gambar-gambar kami as pemenang pingat hoki. lol.  :D

Atlet Kolej Aminuddin Baki telah berjaya memenangi pingat. 
Pasukan Lelaki - Emas
Pasukan Wanita - Perak
Kembang kempis hidung coach kami. Dia kata, SUKEM tahun depan masuk la hoki lagi. Nak kembang lagi lettewww.. hehehe :p 

Tak sia-sia aku membuat lompat bintang sambil memberi sorakan "AMIN BOLEHHH!!" apabila rakan seperjuangan aku berjaya membolosi goal pihak lawan. Dan tak sia-sia jugak aku berhempas pulas menjatuhkan diri untuk menahan bola daripada memasuki goal kami dengan baju keeper yang berbau tu.. Tetapi nasib tidak menyebelahi kami apabila perlawanan final ( game ke-5 kami) kami kecundang dengan pelajar perubatan daripada UKM cawangan Cheras. Agaknya telah all out untuk memasuki final game serta kehabisan 100 plus kot tu sebab tu kami pancit  semasa final game. cis..

Even though kulit muka, leher dan separuh tangan aku nampak tan, it's okay laa bro, wa tadaa kesahhh lo....


Ehemm ehemm.. jangan nak meneliti sangat eik?


Baju biru, Mar, atlet Malaysia dalam acara berbasikal, serba boleh dalam semua jenis sukan

Senior Tahun 3. still putih walau dah sehari berjemur




Pasukan lelaki (biru). Mereka banyak memberi sokongan dan tunjuk ajar kepada kami semasa perlawanan. Dan juga kuat pyscho pihak lawan. hahaha. 

Senior Tahun 2. Cekap merampas bola lawan. 

Aku suka tengok pasukan lelaki main. Nampak profesional gituu


Apa ni? tak sedia lagi laaaaaaaa =.=" 

Aku tak faham la muka sesetengah rakan aku ni, dah berjemur satu hari pun tak hitam-hitam lagi. Bagus betul kulit diorang. Anyone can explain?  

Muka aku nampak lain kan? Tu la beza Yunis & Cha. lol 


I LOVE UKM :')

5 comments:

  1. haah la nampak lain huhuhuh... tapi still maintain cute

    ReplyDelete
  2. @Prince of Noob

    Sangat curious kenapa gambar boleh nampak lain, padahal orang yang sama je bergambar..

    ReplyDelete
  3. penuh helmet tu. pp awak tembam.haha

    ReplyDelete
  4. @Phantom

    jangan la cakap macam tu bro. malu la hahahaa!

    ReplyDelete

I value your comment :)