Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya to Paceks & Maceks



SELAMAT HARI RAYA
Tahun ni hari raya yang terakhir umur aku bermula dengan nombor 1
Tahun depan dah masuk 20 -___-
Aku menyusun 20 jari yang ada memohon maaf kepada readers atau sesiapa sahaja yang terkilan ke tersakit hati
semasa aku menulis blog dan berfacebook.
Aku ni jenis straight to the point je
So minta maaf ye alolololo
Insya-Allah nanti buat lagi hahaha! 
Singgahlah beraya di Temerloh okay. Gua ada kat sana. 
LULZ

saja nak promote lebih. hewhewhew 

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Thanks la bg nasihat bertambah pahala awak.

    Kalau awak pernah baca post saya sebelah malaikat sebelah syaitan mesti awak faham bagaimana susah keadaan saya untuk menuju kearah islamic yang sebenarnya. Or mungkin awak takkan faham sebab awak bukan ada di situasi sebenar.


    awak nak ckp saya pergi terawih, puasa, pahala2 saya tu tak diterima sbb yang wajib (bertudung) saya tak buat? Itu Allah punya kerja wak.


    Saya ada seorang kwn lelaki yang baik lagi alim dan saya selalu meminta pendapat dia psl agama. Nasihat dia tak berbaur sinis & sarcastic mcm awak smpai buat saya terkilan. Dia buat saya tenang & berfikir. Ohh mungkin lain orang lain cara. Teguran awak mengingatkan kembali pada budak matrik satu aras dengan saya . dia kata pada kwn yg lain yang "saya tak dpt pahala baca al-quran hari2 sbb tak pakai tudung. sia2 je"


    Teguran awak amat saya hargai. mungkin awak tak perlu lagi kot nak baca blog saya sbb gambar2 kt sini tak menutup aurat nanti awak berdosa.


    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya jugak Macek Cha......

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya matdarts :)

    ReplyDelete

I value your comment :)