Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Saturday, August 11, 2012

Kebodohan

Aku hanya mampu tergelak bila orang menghamburkan kata-kata kesat pada aku. Dunia di alam blog, FB, Twitter tak akan jadi challenging dan menarik kalau tak ada si haters tercinta alolololo.


Kenapa si Haters ni perlu ada? 
Sebab tanpa diorang, sepi laa dunia maya ni. Lagipun, bagi la chance kat diorang menunjukkan kehebatan masing-masing dengan hanya mengutuk, memaki, dan mentertawakan orang di alam maya ni. Mana tahu dalam dunia realiti mereka merupakan calon-calon yang dibuli di sekolah dulu. 


Habis tu, apa kena mengena dengan tajuk KEBODOHAN?
Well, sebab kebodohan itulah mereka berbuat sedemikian. Mereka mengeluarkan kata-kata kesat tanpa memikirkan akibat dari perbuatan mereka. Jari-jemari mereka bukan main lancar & tangkas menaip kata-kata yang tak senonoh. Kalau cakap tak g sekolah, macam mana tahu nak guna computer. Kang cakap bodoh, reti pulak cakap aku g sekolah laah! 


Apa pandangan cik Cha tentang penyakit yang menular ni?
Ehemm, aku just take it easy like cheesy la. Hanya biarkan dan ketawa dengan KEBODOHAN mereka. Penyakit ni tak ada penawar selagi mereka ( haters ) tak cari penawar untuk mereka sendiri. Kita tak boleh menutup mulut tempayan begitu juga tempayan tak boleh menutup mulut kita. You can't make everybody likes you coz you don't even like everybody.




Sebelum aku masuk dunia blog ni, aku dah siapkan perisai untuk terima apa sahaja yang akan terjadi. Aku akan tetap ber-blogging secara berhemah walaupun apa yang terjadi sebab aku tahu aku tak kacau hidup sesiapa pun cuma sesiapa je yang kacau hidup aku. 


P/s Mom tengah buat kuih raya tu, okaylah chawww! =)



7 comments:

  1. sebenarnya diorang bukan haters, tapi pervert troll

    ReplyDelete
  2. relax sudah...troll2 biasa la dik oitt...

    ReplyDelete
  3. Bagus...steady jer xusah layan troller2 tu..congrats kerana x melenting..

    ReplyDelete
  4. Takda point nak melenting. kalau melenting, lg suka lah mereka

    ReplyDelete
  5. in blogserius...hhaha..itu perkara biasa cha. trolll maleis tu semua.

    ReplyDelete
  6. buat kantoi je la si faiz ni haha

    ReplyDelete

I value your comment :)