Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Monday, August 13, 2012

Banyaknya Mercun Raya!

First of all, diharapkan tak ada readers yang jelly jelly dengan entry aku ni. Hehe. Aku suka sangat main mercun, rasa excited tapi bila tengok berita tangan putus tu rasa takut sikit je la pastu excited balik bila tengok mercun. Macam lelaki jugak kalau bab merokok, letak lah poster mengerikan sekalipun tetap dengan girlfriend no 2 nya - ROKOK


Aku suka main mercun tapi tak suka beli mercun. Serupa macam bakar duit. Haha. Aku rembat mercun cousin2 aku je la. Nasib baik la diorang beli banyak tahun ni sebab nak beraya sakan bersama family kan. Alhamdulillah setakat ni tak ada yang putus tangan lagi dan diharapkan tak akan pernah terjadi dalam keluarga aku. Aku pun tak tahu manalah diorang dapat supplier beli mercun banyak-banyak. Hish. Kita main mercun sekali setahun je so kena enjoy walaupun berisiko. Aku ni macam nak menyarankan orang main mercun pulak! -,-"


Aku tak tahu sangat nama-nama mercun ni. yang bulat tu mercun bola. yang kotak tu mercun mancis kan?

Ada lagi stok saja taknak amik gambar banyak-banyak takut ada orang terlebih jelly! =P


Mercun-mercun di atas hanya untuk golongan atas umur je eh. Budak-budak silakan beli bunga api warna-warni dan pop-pop di bazaar berhampiran anda!  

Berhati-hati semasa main mercun! =D




1 comment:

I value your comment :)