Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Thursday, May 31, 2012

Segalanya Terjawab Result Matrik Sesi 2011/2012

Pada 28/5/2012 lepas keputusan peperiksaan matrikulasi semester 2 telah keluar. Aku tahu pun daripada member. teruk betul perangai langsung lupa gila pasal matrik kahkahkah!

Aku check result lambat sebab takut pointer tak seperti yang diinginkan. Aku masih ingat lagi macam mana aku menjawab paper economics yang sangat tak cukup masa sebab aku tak manage masa menjawab dengan baik. Aku menggigil jawab disertakan dengan tulisan yang sangat buruk yang amat dan lukisan keluk yang tah ape-ape! Perrrgghhhhhh aku keluar je dewan exam terus macam nak nangis sebab last paper macam tah ape-ape jewwww.


Pensyarah economics meseg " Whats yr result?" Akhirnya aku terpaksa check jugak petang tuh result aku sebab nak reply meseg pensyarah tu haaa. Dengan mata yang ku tutup dengan telapak tangan ku sertakan bacaan doa berkali-kali. Aku dapatttttttttt......






Alhamdulillah sangat-sangat YA ALLAH! Aku bersyukur aku dapat membanggakan ibu bapa ku dengan keputusan sebegini rupa.. Eventhough si English tu buat cacat, tapi takpelahh dah aku tak terror BI nak buat gone. hehe. memang payah nak buat esei standard tinggi dalam English..

Diharapkan adik-adik junior yang sudah masuk matrik sesi 2012/2013 belajor la bersungguh-sungguh ye! Jangan main-main lebih sangat.. prepare awal-awal siapkan assignment yang diberi awal-awal sebab pensyarah kat matrik tu suka bagi assignment masa budak-budak tengah nak exam. hehehe.


Assalamualaikum <3

4 comments:

  1. Congratulations, cha. No words can describe how much i am proud of you.

    ReplyDelete
  2. Thank you thank you my dearest :)

    how i miss chu! ;(

    ReplyDelete
  3. hyep..ur result sebijik mcm saye la..bi pun..hehe

    ReplyDelete

I value your comment :)