Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Monday, March 05, 2012

Another Good News For Beloved Mum - my pointer for Sem 2




I got 4.0 again in
Ujian Pertengahan Semester 
Ohhh, that B is my English gred. tak masuk pointer pun. muehehehe. 
nasib baik meningkat compare to last sem punyer gred
ALHAMDULILLAH
So now, 
I have to maintain my pointer for ONE MORE big exam.
which is
FINAL EXAM
that is going to be held on this April 2012
God.. please help me 
Hanya kepada Engkaulah kami sembah dan hanya kepada Engkaulah kami mohon pertolongan



Honestly, I'm so happy of what did I got. Its FOR mum :)
I will cry everytime when I think about Mum. 


About Honeydew, no more Honeydew in my storylife
I've nothing to do with him anymore
Im single and NOT AVAILABLE
Ya Tuhan, jika ini jawapan Engkau untuk doa aku selama ni,
aku pasrah
dan aku reda
dan aku terima dengan sepenuh hati. 
dan aku berharap ini kali terakhir air mata aku membazir hanya untuk seorang lelaki yang bergelar boyfriend
 cinta itu tidak kejam, hanya manusia yang tak reti menghargai cinta


Thanks to those yang mendoakan saya
last post blog ni sedih sangat kan? 
tambah dengan effect background music blog Cha ni
lagi la meleleh air mata
hehe


Pasal Hari Usahawan tu, kitaorang dapat untung! Seorang dapat RM160. satu kelas dalam 18 orang. kiralah hasilnya sendiri. hehe. malas nak cerita banyak-banyak, nanti takut riak pulak. ecehhh!! :p

Itu saja untuk post hari ni. 
bye kawan-kawan :)



3 comments:

  1. Congratulations Cha. So proud of you!

    ReplyDelete
  2. terer ah. btw congrats. :D and im one of your silent reader.
    i pun budak matrik, tapi result i tak gempak macam awakkk , so envy! ;)

    boleh tak u share mcm mana cara u study. lam lect or kat bilik. even in TR. sebab i think dalam bilik banyak godaan so banyak kali niat nak study tu tergendala. haha.
    hope you can share with us. thanks. :)

    ReplyDelete

I value your comment :)