Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Sunday, January 15, 2012

Ketua yang tak layak dipanggil ketua

Semua kerja dia seorang yang nak urus
akhirnya satu zarah kuman pun tak ada
kalau nak berjaya, 
kena bergabung tenaga, bergabung idea, bergabung dalam segala-galanya
jadi ketua ni senang je, betul tak kawan-kawan?
ketua hanya perlu perah idea dan anak buah yang melakukan kerja
ketua hanya perlu memantau agar tugas yang dilakukan adalah seperti yang sepatutnya


Tapi
ada juga ketua yang tak macam ketua
semua kerja dia nak buat
akhirnya?
semuanya kelam-kabut
anak buah ramai yang tak puas hati
apa macam ketua macam ni
diimport dari mana?
tanjung rambutan ka?
dah tahu melakukan kesilapan
kata maaf pun tak diucapkan
tak ke mengongg tu
hish geram je
aku macam nak cubit-cubit pungkoq ang!


Kita semua student
masih belajar
masih belajar macam mana nak jadi imam dalam sesuatu perkara
tapi tak salah kan belajar dari kesilapan
jangan sampai saya kata 
"KAU HENGAT KAU DAH JADI KETUA, KAU BOLEH BUAT APA AJA"


Sekarang kau di atas, semua orang ikut cara kau yang tah apa-apa tu. Nanti bila orang lain jadi ketua, kau pulak kena ikut rentak dia. Biar padan muka kau kalau rentak ketua kau nanti SEBIJIK macam rentak kau dulu. baru kau TAHU apa kami rasa. Manalah tahu kot-kot aku jadi ketua kau, memang siaplah nasib kau nanti. wakakakakakaka :D 

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Haishhh...cubit je banyak2. Da gila kuasa sangat.

    ReplyDelete
  3. Bukan setakat nk cubit, nak lipat2 buat lepat bungkus humban dalam sungai

    =P

    ReplyDelete
  4. u gotta hv a slow talk with ur leader so that improvements can be made.

    ReplyDelete

I value your comment :)