Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Tuesday, January 10, 2012

If you feel the same feeling like me

Mak
mak boleh dengar tak jeritan hati saya sekarang?
hati saya meraung, mak
meraung nak dakap mak
nak minta maaf dengan mak
tapi saya tak berdaya nak angkat phone untuk call mak
plus sekarang pun dah tengah malam
mak mesti tengah tidur
dengan kucing kesayangan kita tu

Mak
tadi mak call saya
saya tertekan 'ignore'
sorry sebab handphone ni sensitive sangat
mak cakap 'kenapa tak dengar khabar? tak call pun "
saya cakap saya demam.
dah dekat dua minggu saya demam
tekak saya macam nak pecah tahan perit
mak rindukan saya kan?
saya kan anak mak yang sorang
anak mak yang nakal
anak mak yang tak dengar cakap
mestilah mak rindu
SAYA PUN RINDU MAK
sangat rindu


Selama ni saya tak perasan
yang mak sayang saya sorang je kat dunia ni
TAPI SAYA
saya ketepikan mak
saya utamakan dulu kawan2
utamakan dulu sesiapa sajalah yang hadir dalam hidup saya
kesiannya mak
mak dapat anak yang macam ni
saya ni tak guna la mak
kenapa saya tak fikir perasaan mak
mak sayang saya dengan sepenuh hati
tapi saya sayang mak berbelah bagi
berbelah bagi dengan orang lain
kenapa saya ni teruk?
Tuhan nak uji saya ke ni
saya menyesal gila mak
air mata tak berhenti ni
tolonglah mak
harap mak mimpi yang saya minta maaf kat mak
saya tak mampu nak ucap minta maaf
ya Allah teruknya saya


Saya janji
lepas ni hanya ada mak sorang yang saya sayang dalam dunia ni
lepas mak, pelajaran
sebab mak nak tengok anak mak sorang ni berjaya
kita akan saling menyayangi antara satu sama lain
saya tak akan benarkan sesiapa rampas tu dari kita berdua
Mak saya punya
Saya mak punya!!



Ini janji saya. kalaulah mak baca blog busuk saya ni....

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)