Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Sunday, January 29, 2012

I Sexy And I know It - Rarararara

Suatu petang yang indah, aku bersiar-siar di sekitar kawasan perumahanku. Waduhh nyamannya udara petang. Tiba tiba, ada sekumpulan bebudak lelaki dalam lingkungan umur 10 tahun. Mereka melintasi aku. Salah seorang daripada mereka kononnya leader berkata sambil matanya tepat memandang ku

" I sexy and I know it!! " 
"Eh dah apahal budak ni? tiba2 menjerit. aku sepak sekor2 baru tau "



Aku pun meneruskan perjalanan setelah selesai menyepak bebudak tu seekor demi seekor. Tiba-tiba, aku jumpa lagi satu sekumpulan budak2 perempuan dalam lingkungan umur 8 tahun. Mereka menyanyi beramai-ramai kononnya macam nak bertanding opera 



" Ra....ra....ra.....ra....ra...... rumahhh.....ru...mah....mah....o...laaa....u...laa....laaa..."
"Oiii budak2, kau tau tak kau tu tengah panggil Tuhan Matahari.. rumahh... rumahh.. aku sepak jugak kang! "



Sesiapa yang belum tengok video ni silalah tengok. Kelakar pun ada. Hi AkwaAriffin, saya suka video awak.


No comments:

Post a Comment

I value your comment :)