Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Sunday, January 01, 2012

Hellowwww 2012. Hope you will be the best year yawwww!




Hellowwww yaww yawww. What's your azam for tahun baru yaww? If lu nak tau, gua pun ada azam tersendiri yawww.. Let's check it out yawww!



  1. Maintain 4 flat untuk final semester 2 
  2. Menjadi seorang yang penyabar 
  3. Lebih rapat dengan Tuhan
  4. Menjaga kulit muka 
  5. Turunkan berat badan biar badan jadi macam Inna-Amazing hahahaha
  6. Poket makin tebal dengan pulus =P
  7. Improve tahap speaking gua dengan mat2 salleh 
  8. Naik lagi 10cm. tapi macam tak boleh je sebab gua dah 19 =/ memang tak boleh pong
  9. Mempunyai lebih ramai kawan yang awesome
  10. Lastly, lepas habis matrik, gua harap dapat sambung belajar di universiti yang terbaik. kalau luar negara pong bolehh. Insya-Allah.


Apa azam korang? Kalau ada azam yang macam pelik tak pernah dibuat org atau yang dah buang tebiat tu kongsi la dengan gua. sharing is loving :') 

6 comments:

  1. lawa fedora hat kamu.
    tgh tingin nak bli gak satu.
    tp xtau nk bli yg mana.

    tinggi lagi 10 cm!?
    kna begayut bnyk lagi tuh.

    ReplyDelete
  2. Thanks memuji ( bg pihak kawan )
    It belongs to my friend. rambut tgh messy terus capai hat dia sumbat ats kepala. har har har :D


    I bergayut byk kali dah. takde effect pong. tak psl2 tgn pjg smpai lutut =P

    ReplyDelete
  3. peh! yg 1st skali tu sgt hebat ok. anyhoo, gud luck in attempting ur new resolution!

    ReplyDelete
  4. Zuraini.. perghhhh awak pun sama hebat okenggg! hahaha.

    btw, thanks dearest :)

    ReplyDelete
  5. semoga tercapai apa yang dihajati..amin3..

    #sy tak maksudkan awk la cha,so jgn terasa ye..

    ReplyDelete

I value your comment :)