Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Tuesday, December 06, 2011

Pointer Semester 1

Seperti tak biasa, kelas aku habis pukul 12. Lecturer Math pergi kursus so kelas Math terpaksa diganti pada minggu depan. Hari ni 6 December 2011 pada pukul 3 petang bertempat di Dewan Serbaguna (DSG) merupakan detik yang penting buat kami as pelajar KMNS. Nak menunggu pukul 3 petang tu buat aku nervous asyik sakit perut je macam banyak betul butterflies in my cute tummy =P Aku pun ambil keputusan balik bilik terus tidur sambil dengar lagu sweat- snoop dogg. Tak habis habis aku dengar lagu tu. Mana taknyewwww lagu tu bagi aku semangat bila aku jogging. keh keh keh :') 


Dalam pukul 2.30 petang aku terjaga. Terus capai pencuci muka, tonyoh tonyoh kesan make up pagi tadi then terus pergi DSG. Sepanjang jalan nak g DSG tu macam-macam ragam aku tengok. Aku dah lali dah dengan rutin utama pelajar bila dapat result.


Pelajar A : Mamaaa mamaaaaa, result akak teruk. tsk tsk tsk ( bercakap pakai telefon sambil nangis )


Pelajar B : Wehh kau dah ambik result ke? Berapa?
Pelajar C : Aku dah ambik la sial. haha aku dah agak dah teruk. tadi aku cari kau, kau pergi mana bodohh? 

Perlu ke ? T_T 


Pelajar D : Perghhh ramai la babi la budak2 dalam dewan ni! ( kopiah tak lekang di kepala tu) 

Perlu aku buat lagi sekali ke? T_T 



Pelajar E : Awak dapat berapa?
Pelajar F : 4 flatttttttt.. hahaha ( melompat-lompat ) 
Pelajar G : Alhamdulillahhhhh 

Sejuk hati aku dengar :')


Sekumpulan pelajar sains Cina : Yeahhhhhhhh!! we got 4 flattttttt!!!! Hahahahahahaha

Diorang memang saja nak psycho kiteorang yang belum amik result ni. Haishhhhhh T_T 
Dewan tu dah la besar. Puas aku cari kaunter pengambilan slip akhirnya ku ketemu jua! Aku pun beratur la. Lagi satu gelagat manusia. 



Petugas : Kad matrik ?
Pelajar H : ( bagi kad )
Petugas : ( tercari-cari slip ). Tahniahhhhhhh :')
Pelajar H :  Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!! 

Jeritan yang gila nyaring kalah Ning Baizura. Aku pun tergelak sebab Pelajar H ni kawan aku sendiri. Hahaha

Sambil la giliran aku.. aku bagi kad matrik then petugas pun cari...



dup dup! dup dup! dup dup! 










dup dup! dup dup! dup dup! 










dup dup! dup dup! dup dup! 










dup dup! dup dup! dup dup! 










dup dup! dup dup! dup dup! 



AKU BAGITAHU HARI LAIN LA K POINTER AKU! :'( 





Okaylahh aku tak sekejam macam tu buat korang penat baca apa yang aku merepek tadi. Yelaa aku bagitahu k. Hermmmmmmm... 








Kawan sebilik! Dia dapat 4.0! Terkejut jugak aku! keh keh keh =P


Gua rasa gua macam nak nangis sambil gelak laa bebbb!!

Rasa macam nak nangis la! Aku dah pulun habis paper English. Aku tahu aku belum buat yang terbaik lagi untuk English! Sokayyyy sokayyyy. reda je laa. Tapi aku tak sangka jugak yang budak macam aku boleh dapat 4.0000000000!!!! Hehehehe =P


Aku sedih dan bersimpati kepada pelajar yang tak dapat perform tu. Matrik ni agak "kejam" jugak. Tapi dah itu peraturan kalau pelajar yang tak dapat perform kena tendang. Hishhhhhhhhh!!!


Thanks for reading ^,^

15 comments:

  1. tahniah cha gloxinia . doa kan saya juga ea . mudahmudahan dapat lah 4flat macam awak tuh.

    ReplyDelete
  2. I wish you good luck! May you achieve your goal :)

    di mana ada usaha, di situ ada 4 flat :)

    ReplyDelete
  3. Congratulations Cha!! Proud of you <3

    ReplyDelete
  4. tahniah..dh cantek dh byk a tapi ada seketul c..

    ReplyDelete
  5. Hanis : thanks dear Hanis. I miss chuu <3

    Chaoi : takda rezeki nk buat cmnaa. C tu stand for cemerlang kan? Ahak! :D

    ReplyDelete
  6. pndainya cha ni..boleh kita kapel??hahaaa gurau^^

    thniah ya sahabat^^

    ReplyDelete
  7. sampai hati tumbuk kita..haha


    #bz ea??

    ReplyDelete
  8. wawawahh tahniah :D eh eh i folo u ye cik adik manis ",

    ReplyDelete
  9. fuyooo.... 4 flat.. tahniah2. xpenah dpt camni..T__T


    mohon blanje mkn.. ;p

    ReplyDelete
  10. Woofer : a'ah busy sikit lately. yelaa nak masuk kelas da :(


    Miss Volvo : yaa thankss. Sy akn singgah blog anda juga! :)



    Tempoyak : Alaaa! sepatutnya sy yg demand nak dibelanja makan! mana aci! haha.
    p/s tempoyak sodappp! =P

    ReplyDelete
  11. ok, pocket akan terus datang sini utk stalking rumet kamu:Dheheheh
    (Jahatkan.. apooolah)

    anyway tahniah.. buleh dpt 4.0 tu bukan nya senang..

    so soalannya.. kamu menjerit gak tak kat dlm dewan tu? :D

    ReplyDelete
  12. darling,asal tak update..rindu tau..hahaa

    ReplyDelete
  13. Pocket : Dah pandai menggatai eh sekarang? hahaaa. takla saya tak menjerit, tutup muka guna slip maluuuu >,<"


    Woofer : eleehhh. tipu lettew =P

    ReplyDelete

I value your comment :)