Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Saturday, December 03, 2011

Jikalau Engkau Ada Disisi ku Sekarang


Jikalau kau ada di sisi ku sekarang
Ingin ku bisik padamu bahwa aku masih sayang padamu

Jikalau kau ada di sisi ku sekarang
Ingin ku katakan yang aku betul-betul menyesal

Jikalau kau ada di sisi ku sekarang
Ingin ku katakan aku ingin tampar muka mu laju2 kerna sanggup mengalirkan air mata ku

Jikalau kau ada di sisi ku sekarang
Ingin ku beritahu mu aku sentiasa mendoakan kesejahteraan dirimu

Jikalau kau ada di sisi ku sekarang
Ingin ku berada di dalam dakapan mu dengan kemas 

Jikalau kau berada di sisi ku sekarang
Ingin ku katakan aku suka pabila kau layan aku seperti aku seorang budak yg perlu dijaga

Jikalau kau berada di sisi ku sekarang
Ingin ku merayu pada kau tolonglah padamkan egomu yang setinggi Menara Berkembar Petronas

Jikalau kau berada di sisi ku sekarang
Ingin ku katakan aku sangat rindu akan lawak bodoh mu

Jikalau kau berada di sisi ku sekarang
Ingin ku katakan





Ingin ku katakan





Ingin ku katakan





Ingin ku katakan


Selamat Ulangtahun Hubungan Kita jika kita masih bersama


Tapi kenyataannya


Itu semua hanyalah harapan


Janji tinggal janji


Cuma mimpi yang takkan jadi kenyataan




Ini malam Cha manyakk jiwanggg ooooooo =P


9 comments:

  1. cha,kalau achia ada disisi,cha janji jangan tampar muka achie laju2..achie takut tau..hehe

    *jngan bersedih,kuat semangat..mungkin adaa yang lebih baik girl^^

    ReplyDelete
  2. Achie tu siapa sebenarnya? =P



    okay i will try my best to always be strong ^^

    ReplyDelete
  3. ulang tahun kalau bersama.
    wah!kamu jiwang tentang soalan
    'what might have been' lah ni?

    xpe sis, pocket pasti dia yang rugi.
    look forward sis! ramai lg beratur tu :D

    ReplyDelete
  4. Sometimes jiwang tu membantu kita membina ayat dalam bahasa melayu dengan baik dan 'hebat' which is good for us as Malays!

    hehehe =B

    ReplyDelete
  5. achie kim salam..hehe


    *bz ke??dah makan??

    ReplyDelete
  6. Woofer : Kim salam kat Achie. ahak! >,<


    Rashid : hati manusia kan. macam tu la jadinya kalau dah terkena :')

    Hamzah : cakap senang buat tu susah sbb sy bukan penyabar orangnyaa =P

    ReplyDelete

I value your comment :)