Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Wednesday, November 23, 2011

Senario di Koperasi KMNS - Nasi goreng 80 sen! hahahahaha

Waktu malam, aku dengan Ika pergi ATM nak cucuk duit. Kiteorang lalu depan koperasi. Ika tanya..



Ika : Eh aku patut beli nasi goreng ke ha? nanti malam lapar pulak ( koperasi ada jual nasi goreng bungkus )
Aku : Beli lah. bukan mahal sangat pon. lapanpuluh sen jee. 



Ika pun pergi ke koperasi meninggalkan aku . aku tunggu dia dari luar. Dia terus capai nasi goreng tu then bagi RM1 kat penjual koperasi tu



Penjual : Masalahnya nasi goreng ni RM1.50.  ( sambil garu kepala ) 
Ika : Bukan lapanpuluh sen ke? 
Penjual : Banyaklah kau lapanpuluh sen.. Kedai Mamak pun tak murah macam tu sekali!
Ika : Tapi member saya cakap lapanpuluh sen. 
Penjual : Kalau nk murah, buat sendiri laa.. amik nasi kosong,buat perencah, masuk bawang, daun sup. blablablabla...
Ika : Masalahnya saya takde periuk. 







FAIL!




Hahahahahahaha!!! sengal gilaaaaa.. Tapi dulu aku beli nasi goreng tu lapanpuluh sen je tau! serious tak tipu! =P

3 comments:

  1. hahaha. sampai sekarang kalau igt balik cerita ni mesti tergelak :D

    ReplyDelete
  2. eishh,,femes cite saye,,hehe.thanks2

    ReplyDelete

I value your comment :)