Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Thursday, November 10, 2011

Masalah Kegemukan Wanita Ibarat Pencetus Kepada Kecurangan Pihak Lelaki!

Hahahahaha tajuk post kemain.. apa-apa lah labu asalkan korang faham apa saya nak sampaikan. Sampaikan pasal apa adik? pasal gemokkk.. pasal apa? pasal gemokkk .. pasal apa? pasal gemok laa gemokk!!! .

Siapa setuju yang saya gemok kenyit mata kiri sekarang... Siapa tak setuju kecik mata kanan sambil buat mulut ala-ala gediks! Hmm.. honestly I am a bit depressed when I'm start thinking about my weight.. Kalau berat badan tu dah 50++ nearest to 60 kg. it is a big problem ya! I takkan bagitahu berat badan I hehehehehe =B Eventhough my tembikai susu cakap ' its okay baby, baby dah cantik dah comel. I terima you macam ni '  tapi me still tak puas hati lagi !

It is so ashamed bila kita ada double chin. you know chin? alaa chinchin yang jual berlambak kat tepi jalan tu.. hehe okay I tipu. maksud saya dagu berlapis.. ada orang megah cakap aku hadooo. kau hadooo? hahahaha . Kalaulah aku ada duet berlambok-lambok, mesti aku dah pergi london weight management.. hahaha. tapi realitynya tak ada. because I am as a student no income maaaa... So kita buat la cara traditional minum air halia banyak-banyak nak bagi lemak yang bergayut tu pecah, makan ulam hari-hari no ayam,,no daging,,no ikan semata mata untuk kurus... Excuse me, actually saya tak buat pun semua tu.. saya pergi jogging je hehehe.


Yang kita ni as perempuan sibuk nak kurus, yang lelaki tu sibuk pulak nak gemuk especially tembikai susu. Sibuk la pergi gym ikut member semata-mata nak kelihatan gagah depan saya, macam penyelamat .. hahaha ini semua dusta belaka. marah kalau dia baca :p Lelaki kalau kurus then pergi gym badan jadi okay tau! ni member saya yang cakap ..

Apa-apa je laa.. you guyssssss ( buat muka sedih sambil mata beso berlinang dengan air mata ) , pleaseee doakan saya kurus. ma cakap kalau banyak orang doa untuk kita makin senang nak makbul. hehehe.. by the way, saya ada beritahu masalah saya ni pada seorang kawan saya.. actually he is Indian but stay and study  in U.S . saya rasa lagi senang saya cakap dengan dia sebab dengan lelaki Melayu rasa segan nak mat*... you know what did he said? hahaha so funny but at least saya rasa sikit lega.



please ignore yang agak-agak "catchy" tu. Mereka ( org barat ) dah terbiasa macam tu saya pun tak sangka dia akan cakap macam tu.. Bie,please don't get mad on me. I still love you even more day by day.


Terima kasih membaca. kalau ada tips menguruskan badan dengan cepat dan berkesan jangan segan silu bagitahu saya. Okay bye.. Assalamualaikum <3


Isn't she cute? so cute hahaha. maybe sebab ni kot tembikai susu cakap saya comel. Bieeeee!!! 

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)