Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Wednesday, August 24, 2011

Mimpi Sengal !

Hi kawan-kawan :)

Ni haa aku nak cerita kat hampa semua nihh. mehh sini duduk dekat-dekat, rapat-rapat mehhh. Masa aku tidur pagi tadi, aku ada mimpi. mimpi tuh memang tak boleh blahh! Aku mimpi yang aku dengan dia pergi ambil gambar sama-sama kat satu taman yang sangat cantik. rumput bukan rumput kucing buang taik tuh, rumput yang lembut tuh.. aku pun lupa nama rumput tu. alah!

Kami bertiga, sorang lagi tuh tukang ambil gambar. Mula-mula kami berlari atas rumput yang cantik tuh.. Dia kejar aku, aku lari.. hahaha sumpah menggediks gilaa.. Suasana tuh lebih kurang macam ni laa..


Lepas kiteorg main kejar-kejar, aku dah penat lari. dia laju lagi. apa lagi, dia pun dapat tangkap aku.. then aku terus kena angkat... lebih kurang macam niii -_____-

Hahahahahaha! aku dah tersengih-sengih macam kerang busuk sekarang ni! korang mesti dah menyampah kan baca psl mimpi aku.. tunggu japp.. ada lagi part yang boleh buat korang muntah masa puasa ni... part yang macam ni.. ehemmm ehemmmm.. alaa faham-faham sendiri la..



Whoaaaa whoaaaaa!! jangan salah faham eh. dalam mimpi takda sentuh pun.. lebih kurang macam dua ekor anjingni buat laa.. romantik kan mimpi aku? hahhaa. bila aku fikir balik, aku tersenyum macam orang gilaa macam waktu sekarang ni. hahhhaaaaa.

Oiii Cha, ingat bulan ni bulan puasa! hmmm. tapi nak buat macam mana.. aku dah termimpi , bukan aku yang create mimpi aku tuh kan? siapa sokong aku? sokong laa cepattt! heh heh =P



No comments:

Post a Comment

I value your comment :)