Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Friday, August 19, 2011

Delete Then Add Balik. Ohh Fuck Offffff

Assalamualaikum.

Bagaimana dengan puasa anda semua? penuh ke? separuh? ataupun suku? hehe. sekejap lagi nak raya kan. sedih laa cepat sangat masa berlalu. that's mean semakin cepat la kita tua. Bulan puasa ni Cha nak mengutuk orang sikit.

Saya nak mengumumkan saya sangat tak suka a.k.a benci kalau dah add account facebook saya or whatsoever , tapi delete balik tanpa pemberitahuan. Tiba-tiba muncul di friend request anda menge-add saya kembali. Ohh itu sangat annoying. ( apahal ayt aku skema ni?!! )

Apa kata lepas ni kita buat peraturan dalam facebook. antaranya :

1) Before delete kawan dalam facebook, hantar msg or terus wall " Eh aku nak delete kau sebab kau tak lawa / tak handsome / membosankan / budget hooottttttttt " 

2) Kalau nak add kembali, tekan button add as friend dan at the same time hantar msg " Ehh saya nak add awak balik la, nak jadi kawan sejati awak, tiba-tiba saya nenok awak ni lawa / handsome / memang real hottttttt " 


Dengan adanya peraturan macam ni. boleh la kita tahu kenapa angka dalam friendlist kita tidak consistent! Tak ada lah timbul salah faham macam apa yang belaku pada Cha sekarang. kan dah mengundang dosa bulan-bulan puasa ni sebab mengutuk. tak pasal-pasal pahala puasa aku dah kena deduct disebabkan kau!! Eeeeeeeee geramnya!


Latest picture of me :) 

P/S : Saya nak mengucapkan berbanyak terima kasih kepada followers tercinta ( muahh muahhh ) sebab anda follow blog saya. korang tak nenok ke blog aku ni kan bosan. sejak aku study dah jarang update. papepun, thanks. dan jgn lupa click bahagian iklan. dapat juga duit iklan + duit elaun belajar. hehehehe :P

2 comments:

I value your comment :)