Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Friday, July 29, 2011

Lelaki? Menyampah.sudah

Assalamualaikum :)

Holaaa holaaa. beberapa hari lagi kita semua akan menyambut bulan ramadhan al mubarak. bulan yang mulia bg umat islam. heh. anda semua dah ganti puasa?? Ohh jangan saya pada saya, sy takkan bgtau heh heh :P Selamat berpuasa la ye saya ucapkan.


Bercakap tentang lelaki, saya berasa muak letih. Saya yang single ni pun lelaki  boleh buat taikk,
menyebabkan saya berasa Ohhh thank you so much my God coz I dont have a boyfriend! Tapi ape aku kesah? kau bukan boyfriend aku pun. Anda bangga tak anda seorang yang single? Kalau ditanya pada saya, saya berasa sangat bangga. bangga gila wei. Sbb saya tak laku? oh tidak sama sekali. sy bangga sebab tak akan ada lelaki yang boleh lg sakitkan hati sy and one more thing skrg saya ada misi, misinya ialah belajar bersungguh-sungguh di matrikulasi. having so many friends here tidak kira bangsa sgt menyeronokkan :)


So sesiapa yang ada boyfriend tuh diharapkan berjaya sampai ke alam perkahwinan. Cha tak kata pun semua lelaki tu tak baik, ada yang baik, tp ada juga yang tah apa2. Macam tuh jugak la perempuan. So pandai-pandailah bezakan mana satu lelaki dan mana satu jantan. Mana satu betina mana satu perempuan.

Okay guys, thanks for reading my blog :)

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)