Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Sunday, May 15, 2011

Terpegang Boyfriend Orang Lain Masa Main Ice Skating. sorryyyyyyy

Pada hari Isnin yang lepas, aku ada pergi melawat ke Sunway Pyramid memandangkan dah lama aku tak  pergi sana. Itupun atas desakan member baik aku sendiri iaitu Tondel Mai . Mula-mula plan nak bawak ex-classmates last-last tak jadi sebab ada yang tercirit-birit , bekerja, daftar form 6, putus cinta la semuanya lengkap! So yang tinggal hanyalah berlapan. 4 lelaki & 4 perempuan. Itupun semuanya kawan-kawan si Mai. Baru hari tu aku kenal diorang semua. 

Sebelum ber-ice skating
Walaupun kadang-kadang dia suka buat benda-benda sengal macam PAKAI SPEK YANG TAK KENA DENGAN MUKA tapi aku tetap sayang dia oh! dan dia memang cute dalam percakapan TAPI kadang2 menggedikk.. yuckkkk! :P

Si Tinggi & Si Pendek.

Andiki , Kyra , Cha

Semasa ber-ice skating


Kyra, Cha, Rinda, Mai, Daus, Adib








Perkara yang membuat aku berasa serba salah dengan Rinda & Adib ialah aku pegang badan si Adib nih bila posing maut aku tak tahu pun Rinda & Adib ni couple! Haishhh cha cha.. si Rinda pun sama pergi makan hati sorang2. lain kali sound jela aku bila aku pegang bf kau tuh. muahahahaha!

siapa yang HARUS dipersalahkan? Siapa suruh tak de siapa yang bagitahu aku yang ADIB ngn RINDA ni couple? Kan aku dah pegang. SEBENARNYA aku pegang tuh sebab aku tak reti main ice skating. Takut jatuh masa posing kan maluuu.. to yang aku pegang.. serious wehhhh !


Inilah abang-abang MACHO pada zaman iniiiii.. muahahaa! Kesian korang ye asyik ambik gambar kiterog je. takpe aku tepek gambar korang dalam blog aku tak seberapa ni pun  jadilahhh kan? hehehee




Sebenarnya aku tak reti main ice skating nii.. Masa aku sedang mengelamun bermain dengan lagu I Cant Get Enough ditayangkan, tiba-tiba kaki aku main lama makin kangkang... then makin lama makin nak jatuhhh! Sekali aku jumpa mangsa aku,, tempat aku nak berpaut daripada terjatuh la kiranya kan. Aku rasa dialah tempat paling baik aku nak berpaut sebabnya waktu kecemasan tuh lah dia yang paling dekat dengan aku..... TIBA - TIBA .... 









DUSHHHHHHHHHHHHHH !!!! 













aku betul2 berpaut dekat abang tuh sambil nak terjatuh ! aku pegang lagi kuat sambil menjerit.. " Oh maiiii Goddddddddddddd !! " awww gediknya aku!! teeetttttttttttttttttt T_________T .  Kiranya kami dah nak berpeluk la jugak kan tapi tak kesampaian sebab badan aku dah stabil semula.. 


" oh im so sorryy.. i dont mean it. i nak terjatuh tadi " 


"Its okayy ( sambil tersenyum manissss gituuu ) " 



Rupa-rupanya dari tadi si GIRLPREN abang tuh memerhatikan babak kami berduaa! dengan mukanya yang tercengang.. SPEECHLESS lah katakan! lalu mereka berdua berlalu daripada tempat aku... Dari jauh aku tengok girlpren tuh tengah tumbuk2 dan pukul2 manja bofpren dia! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Sorry laa kakak oiiii .. saya tak berniat punnn !!



Badan aku habis lebam-lebam main ice skating... walaupun sakit tapi seriouss memang have fun gila2!! .. Opsss lupa nak bagitahu yang muka ADIB sama dengan muka ex-boyfriend saya yang sekarang ini merangkap kawan sayaa..  


UCIE a.k.a Muhd Yusry
ADIB
Tinggi mereka sama.. kurus badan mereka pun sama.. jari jemari mereka yang panjang pun sama... kulit mereka yang bukan putih sgt pun sama...tulang muka mereka sama.. Cuma Ucie hidungnya lebih besar. Adib lebih runcing. muahahahahaha! Rambut Ucie lagi style daripada Adib. muahaha..... TAPI 98% samaa!! Tapi ini bukan bermakna aku pegang Adib tadi sebab aku teringatkan Ucie. NOOOOOOOOO !!!






Anda boleh LIKE jikalau suka atau COMMENT untuk memberikan pandangan anda

2 comments:

  1. hahahhahahha....... memang la awek dia terasa.... tapi bukan salah sape2 kot.... tak sengaja kan/..... lain la kalaus engaja... hehehehe....


    btw, dear, amni bukan AMIR AF9...sebab amni perempuan.... tapi dalam video tu yer.. memang die...boleh kata amni ni peminat fanatik amir tu la... =P

    ReplyDelete
  2. Amni girlfriend si AMir tuh ke? huhuhu

    ReplyDelete

I value your comment :)