Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Saturday, May 14, 2011

Cakap Tak Serupa Bikin

Peace be upon you :)


Macam mana seseorang blogger boleh mendapat begitu ramai followers? sebabnya inti blognya menarik tertarik, mencuit hati dan paling penting ialah .. I K H L A S . Beliau ikhlas dalam menyampaikan ceritanya. Contoh macam aku, kadang-kadang aku ikhlas, kadang2 tidak. hehehe Aku dah buat eksperimen kat blog aku ni.. Kalau korang tengok ada button like facebook. Kalau banyak orang like, maknanya semasa aku buat entry tuh aku menulisnya dengan penuh keikhlasan, ketenangan. Kalau yang takde langsung tuh, maknanya aku tulis dalam keadaan terganggu.. So lepas ni aku akan cuba tulis blog dalam keadaan yang tenang dan ikhlas  :) 


" Haishh,, sudah-sudah lah menghadap komputer tu.. tolong mak ni haaa " 
aku baru cakap pasal ketenangan menulis blog, tengok mak aku dah menepis. hurmm okay sabarr sabarrrr !! >,<"


Kalau korang nak tahu, aku adalah salah sorang manusia yang cakap tak serupa bikin. Dulu aku ada cakap 

I will not care about men anymore, study first and if God is willing, maybe he and I will meet someday, somewhere. I dont know who is he  just the only God knows everything!


okay ayat tuh sila tekankan baik2 eh. " I will not care about men anymore " . Alahh sehari dua boleh lah aku pegang dengan kata2 tuh. hari ketiga dah hilang. hahaha. Tuhan menjadikan manusia ada hati ada perasaan termasuk lah aku. Aku tak boleh nak halang perasaan apa yang timbul dalam hati ni. Korang boleh halang nak rindu pada seseorang? Tidak mungkin!! So lepas ni aku akan berhati-hati dalam berkata-kata agar tidak memalukan diri sendiri.


Jangan jadi seperti ini.. 

"Alhamdulillah ya Allah, akhirnya engkau dah berikan hidayah kepadaku "


Sekali aku tengok album, pakai tudung lengan pendek, gambar seksi tak pakai tudung masih di-public-kan, ayat di status yang macam-macam perkataan mencarut kita boleh baca. Macam ni kau kata  kau dapat hidayah? Puiii ! Serupa mcm kau dah mempersendakan agama kau sendiri!  Statement ni lagi teruk daripada statement aku tadii ! hehe

Sekadar gambar hiasan


2 comments:

  1. yang aku tau gambar tu fames...zila bakarin bertudung...hehehe

    ReplyDelete
  2. entah la dear.. nama pon perempuan.. banyak2 masalah, masalah paling susah nak handle bagi aku adalah lelaki... kalau yg len berat camne sekalipon, aku leh tanggung laki.. huhu.... kadnag aku jeles tgk perempuan yang kuat.. huhu.. no men no cry.. tp tercarik2 jugak... huhu

    ReplyDelete

I value your comment :)