Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Wednesday, April 27, 2011

Tak Berguna Bersedih Bila Berstatus Single

Satu malam Cha sedang ber-IM dengan kawan2 facebook. Tiba-tiba ada seorang kawan menegur saya. Saya tak cam siapakah dia tapi yang saya tahu saya cuma kenal dia di facebook saja tak lebih daripada tu. Apabila dia menyapa, saya pun membalas . 


Si Dia : Hyee
Aku    : Hi :) 
Si Dia : Tak sangka you balas bila I tegur you
Aku    : Kenapa? 
Si Dia : Selama ni I tegur perempuan, mana ada diorang nak layan I. hmmmm 
Aku    : You tak payah la layan diorang 
Si Dia : Betul tu, dah la sombong. budget hot. 
Aku    : You pun budget hot la juga kat diorang. 
Si Dia : I tegur sebab I bosan. Plus I single sekarang. tak ada siapa nak kat I. hmmmm 



Teettttttttttttttttttt !!


Okay listen here, kita tak perlulah nak bersedih disebabkan kita tak mempunyai girlfriend / boyfriend. Semakin lama seseorang itu single, semakin tinggi sahamnya. Tengok dah macam hypothesis korang belajar kt sekolah tak? hahaha. Lebih baik kita enjoy life kita yang single ni dulu. enjoy habis-habis sebab bila kita dah ada partner nanti, kita tak akan dapat merasa kehidupan macam orang yang single yang boleh flirting sanaaaa,, flirting sinii untuk suka-suka. 


Buat apa nak proud kalau ber-couple macam tukar baju & seluar? Dalam hati " eh heloo, aku tak heran pun lah kau tukar partner seribu kali pun kalau partner yang kau dapat still the same. yang semua orang pun boleh dapat " . Biarlah kita single, tapi once dah ber-couple, kita dapat girlfriend/boyfriend yang memang AWESOME dan boleh dijadikan tempat bertanya, mengadu, bersedih dan bergembira bersama . Awww. 


Kalau nak bercinta monyet, its up to diri masing-masing. tapi bagi Cha, Cha betul-betul dah tak larat nak bercintan cintun macam monyet sebab saya dah rasakan diri ni dah tua! haahha. Hati ku tidak sanggup untuk dirobek-robek bak terhiris dek sembilu. Cewaahhhhh! Saya happy dengan status saya sekarang dan masih menunggu untuk si dia yang tidak tahu siapakah gerangannya =D




Shahid Kapoor 

motif ?  ehh suka hati aku lah aku nak upload gambar dia. Aku minat kat dia sebab body dia handsome! wahahahaha =B


2 comments:

  1. minat hindustan tu ! cmne lak kalo single tp saham xnaik2 ? haha

    ReplyDelete

I value your comment :)