Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Sunday, April 24, 2011

Pertunangan Ashraf Muslim Dan Noor Dayana



Betul ke dorang dah bertunang? Macam tak percaya je Ashraf dah bertunang dengan Noor Dayana yang bukann daripada anak seni. eeee cemburunya saya!! Heheheehe! =B Saya sangat kagum dengan Ashraf. Bukan sahaja memiliki rupa paras yang elok, tapi hatinya pun elok. Tawaran berlakon asyik dapat watak ustaz. memang kena sangatlah tuh dengan Ashraf. 


Mesti ramai perempuan yang frust menonggeng sebab Ashraf dah terlepas. Biarlah dah jodoh dia dengan Noor Dayana. Noor Dayana seorang doktor. Saya ucapkan selamat berjuang mempertahankan hubungan anda berdua hingga nafas yang terakhir. Tunang Ashraf ni pun comel orangnya. chubby gituu. hehe. 


Persoalan kepada anda, sanggupkah anda menerima bakal pasangan anda yang hatinya sangat baik tetapi memiliki rupa paras yang sedang-sedang? atau sanggupkah anda menerima bakal pasangan anda yang hatinya teruk tetapi memiliki rupa paras yang amat lawa ? Saya pun sedang berfikir jugak sekarang..


P.S Dolu-dolu saya minat sangat dengan Ashraf Muslim dan Ashraf Sinclair. Tapi sekarang minat Ashraf Muslim sorang je. Rasa Ashraf Muslim lebih istimewa plus saya suka sangat nama ashraf. teringin nak bagi nama anak lelaki saya nama tu.  Hehehe. gatal.  =B


4 comments:

  1. for me, rupa tu tak penting. kalau dah suka, dah sayang, rupa pecah pun stil sayang jugak. yang okay2 pun dah memadai. asal sedap mata memandang.

    ReplyDelete
  2. ramai yang sakit hati. jeles bila ashraf bertunang.

    ai?

    ai sikit pun tak rasa apa

    hahahaha

    tapi ai sakit hati prince william kawin dengan orang lain! kenapa bukan ai. grrrr

    ReplyDelete
  3. HAHAHA

    sebab prince william tuh lagi HOT tuh pasal you sakit hati bila dia kahwin.

    Tapi apa pun, ashraf muslim still the one bagi I. muahaha

    ReplyDelete

I value your comment :)