Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Monday, March 07, 2011

That Tonight Im Fuckin' You ♥


Ehem ehem ( batuk sengaja ) . Tajuk entry malam ini agak harsh sedikit. Hoho. Apa korang fikir? Lebih baik jawab jujur! Okay lemme guess . Mesti ada antara korang yang fikir macam ni. 


Pemikiran 1 > Dah gila apa perempuan ( Cha ) ni ?!!!!


Pemikiran 2 > Awwww. Come on babehh ! I loike it ! ♥


Pemikiran 3 > Tuh kan tajuk lagu Enrique Iglesias ! Si jejaka handsome, body dia best doee!! Lagu dia pun best !!!


Hah ampa semua fikir apa lagi? Jawab la soalan gua tadi , kalian semua pada pemikiran keberapa? hohoho.  Jangan tipuu, tipu dosa ! Hahaha. 


Honestly Cik Cha suka sangat dengan lagu ni. Its A>W>S>O>M>E ! Actually the right version  is  Tonight Im Fucking You but there has another version which is more polite to public! It is  Tonight Im Loving You. So? which version are you loving more? If me, me would choose both! ( sah-sah menipu ) Okay okayy Cha tipu . Haihh. Cha lebih suka the right version. Sebab apa? Sebab itulah yang original punya :)



 p.s SILA BACA DGN NADA GEDIK NAK MAMPUIH ! :P

Awww Encik Enrique  ♥
Kenapa saya suka dekat awak padahal muka awak tak handsome mana pun? :P
Boleh tak kalau nanti saya dapat boyfie badan macam awak? 
Janji saya pun akan workout ! 
Dulu saya dapat boyfriend badan macam awak tapi clash dah la.
Saya nak lagi boleh? 


No comments:

Post a Comment

I value your comment :)