Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Thursday, March 10, 2011

Saya Suka Cubit Pipi Budak Sampai Lebam! Grrrr

Assalamualaikum :)


Walaupun saya tak pernah ada adik & memang tak akan dapat adik pun ( mak kata dia dah bersara :P ) , tapi duit saya selalu habis macam adik-adik saya ada 10 orang :'(  Kenapa? sebabnya..... 



Situasi 1 : 


Bergegas nak pergi kedai nii.. Tiba-tiba mum panggil ... " bawak budak ni sekaliii " . Erghhh T_T Okayyy fineeeeeee. So saya bawaklah anak jiran sementara tunggu mak ayah dia balik daripada kerja. Sesampainya di kedai .. 


Budak Kechik : Kakak..kakak...nak aiskrim... 
Cha : Adik batuklah..tak boleh makan aiskrim. nanti batuk mak babap baru tau! Nak kena babap ke?
Budak Kechik : ( terdiam )



Selepas beli barang, dah nak keluar kedai dah ni.. Aishhhh!! Mana budak tadi tuh? Allah!... still terjongket-jongket tengok aiskrim dalam peti ais tuh! Terliurr dia nenoknya. Okay sengaja kau kan budak kechik! buat babak sedih pulak. Yela-yela kakak beli.... ( nangis+geram dalam hati )



Situasi 2 : 


Semasa menyambut raya. Bestnya dapat kumpul duit raya daripada pak cik dan mak cik yang datang rumah. Kita tak kerja lagi, mestilah boleh dapat duit raya kan kan? HAHA. Dasar Muka Tembok!! Tapiiii......



Budak-budak Kechik : Assalamualaikummm.. kami nak berayaa bolehhh??



MELAYANG DUIT AKU!! :'(



Nak kembali zaman kanak-kanak balik boleh tak? HAHA. Rasa best je time tuh semua orang puji kita comel laa, tembam la gebu laaa dan macam-macam nama! Macam budak bawah nii.. grrrrrrrrr!! Geram hakuh!!! 





P.S Baca dengan nada manja okay ? ^_<  
Hii adikk..
nama adik COMOT ni siapa har?
kakak nak kenal boleh?
jom kita g jalan-jalan
kakak janji kakak belanja ais krim banyakk banyakk banyakkk ( upin ipin )
deal? ^_^




Jom join HB ! :)


No comments:

Post a Comment

I value your comment :)