Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Wednesday, March 09, 2011

Mari Mar ( Philippines Telenovela ) at TV3 !

Hey guys! Sebenarnya saya tengah ketandusan idea untuk menulis blog tapi disebabkan saya sangat bosan tahap cipanzi so saya menebalkan muka untuk menulis blog jugak! Biarpun topik hari ini tak adalah sehebat mana. Cuma cikai-cikai. *sadis*


Well, semua orang tahu aku bukan budak sekolah lagi ( nada yang angkuh ) , So banyak la masa-masa terluang saya gunakan untuk berblogging, menonton tv, dan sebagainya. Tapi saya nak share satu cerita yang sedang ditayangkan di TV3 pada masa sekarang iaitu cerita Mari Mar ! Sebenarnya tertengok je cerita ni selepas habis cerita Sejuta Cinta Marshanda. Cerita Marimar ini sangatlah best! Suka gila heroin dan hero dalam cerita itu. Sememangnya heroinnya tersangatlah HOT tapi kadang-kadang muka nampak macam TUA . Whatttt?? Tuaa???? Mari kita tengok bersama-sama.








HOT kan Marian Rivera.  Tapi macam saya cakap tadi kadang-kadang muka dia ada nampak tua sikit. Kejap eh.... Tengok ni pulak.




Apa pendapat korang? Pada pendapat saya nampak tua lah! Mungkin sebab solekannya atau gaya rambutnya menampakkan yang dia ini tua. Errmmmmm *thinking* ( boleh terima juga sebab tu ) .

Tapi sumpah Marian Divera memang HOT . Dah berapa kali aku ulang ayat HOT ni ! menunjukkan dia memang HOT la!! Berkahwin dengan pelakon lelaki yang kacak iaitu Ding Dong Dantes. Dingggggggg!! Dooonggggggg!! Jam sudah berbunyi! Hahaaha. ( sorry ) .




Payah betul nak cari gambar Ding Dong Jam Ding Dong Dantes ni yang tak berapa nak seksi sangat. Majoriti gambar dia hanya bersependeeerrrr! Sebabnya badan dia yang sexy tuh, berpackage nak jadi model seluar dalam!! Gosh!!!






Sweettnyaa merekaaaa! Diorang memang serasi digandingkan bersama! Seperti dalam telenovela dyesebel :)



p.s Cerita Mari Mar ditayangkan pada setiap hari Isnin - Khamis pada pukul 3 petang :)

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)