Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Monday, March 07, 2011

Gambar Manusia Paling Benci di Alam Maya !

Assalamualaikum :)



Kepada pakcik-pakcik dan makcik-makcik yang sedang membaca, saya ucapkan terima kasih ye sebab sudi baca blog Cha yang busuk lagi buruk ni. *sadis*


Anda semua mesti suka berposing kan? Tak? Jangan nak tipu la. cubit kang! Selalu posing hak sanaaaa, posing hak siniiii. Apa kejadahnya semua itu? siap photoshoot segala bagai. Tak cukup dengan itu, photoshit pun ada jugaaaa. ( macam pernah dgr je photoshit tuh ) Hehehee. Lenggok body sanaaa.. lenggok body siniiii.. Yang rempit dengan cara rempit nyaa. Yang model dengan cara modelnyaa. Yang gila dengan cara gilanyaa. Macam-macam jenis rupa gambar yang boleh kita lihat. Kadang-kadang boleh tergelak besau bila ada yang tak kena pada gambar!. Mula lah nak bahan! Haihh itulah manusia. ( eh aku pun same je ) HAHA.



Soalan : Dalam banyak-banyak gambar, gambar mana ampa semua paling tak suka? 


a ) Gambar candid
b ) Gambar dari bawah nampak lemak yang melekat di bawah dagu 
c ) Gambar dari atas yg menampakkan biji mata lebih besau daripada hidung
d ) Gambar rasmi ( seperti gambar dalam ic ) HAHAHAHA! 


Kalau saya, saya pilih jawapan d . Bagaimana dengan anda? Mesti bengang kan. Dah la kena buat muka serius, lepas tuh muka kena tegak je! Bagi hak perempuan, rambut tak boleh tutup sebelah mata.Kalau tidak tak diterima. So,kena pakai tudung ( sy lah tuhh ). Bagi hak lelaki, mulalah menunjukkan aksi rambut skemanyaa! HAHAHA. Lepas tuh, kita tak ada choice nak pilih gambar terbaik. sebabnya, ramai lagi yang dok beratur tunggu giliran untuk ambil gambar! Haihh leceh sunggoh! *sigh*



Mahu tak mahu, terpaksa jugak lah setiap seorang daripada kita untuk memiliki gambar rasmi a.k.a gambar skema ! HAHA. anda mahu jadi PATI ka tak ada ic? haha. Cuba anda lihat gambar-gambar skema seperti di bawah. Sebelum itu, jangan bahan okay!! Kalau tidak, aku sumpah mata kiri ampa kena ketumbit ! HAHAHAHA.








Bagaimana? Suka ka? Hehehe. Sebenarnya itu gambar Cha dan Kyra. Gambar yang akan digunakan untuk membuat Lesen P. Haishh! Seperti ada yang tidak kena pada gambar berkenaan. Arghhhhh!! >,<""



No comments:

Post a Comment

I value your comment :)