Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Tuesday, February 08, 2011

Why You Must Disturb Me Again and Again ?


Kalau nak diikutkan entry - entry sebelum ni, semua orang tahu Cha bergaduh dengan one guy ni kan. Cha dedicate lagu  bust your windows by jazmine sullivan . Lagu tuh memang sangat - sangat sesuai untuk dia. Please jangan main - mainkan perasaan perempuan dengan berkata dia sayang perempuan tetapi sebenarnya hanya dusta! Menyakitkan hati perempuan - perempuan. Dia sakitkan hati perempuan then  perempuan sakitkan balik hati dia. Dia memang patut kena macam itu. Hahahaha. 



Last meseg saya hari tuh saya marah dekat dia dan hantar meseg terakhir yang betul - betul menunjukkan kemarahan saya! Dan dia tahu itu. Saya berkata jangan ganggu hidup saya lagi. Lama kemudian, dia hantar message kepada saya lagu Grenade by Bruno Mars . Apa maksud dia hantar lagu tuh pada saya? Dia nak kata dia cintakan saya? sanggup lakukan apa sahaja untuk saya tapi saya sebaliknya pada dia? Atau dia nak kata saya perempuan gila dan perempuan jahat? Hahahhaha. suka hati lah dia nak kata apa pada saya. Cha cuma setuju part perempuan gila dan jahat je, part yang lain tak setuju langsung okay ! That's for today. bye bye :) 




No comments:

Post a Comment

I value your comment :)