Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Sunday, February 06, 2011

Who knows his ex girlfriend can be my friend

Helooo semua, semalam dan hari ni gua rasa happy sangat. Hati gua macam dah takde feeling, bak kata omputeh " im heartless " . And i used to be like this before. Rasa lebih better dan cool daripada ada feeling yang boleh buat kita stres. Sikit - sikit nak nangis pasal lelaki, adeh rasa penat dan rimas kadang - kadang. Cara untuk hilangkan perasaan yang terlalu sensitive dan selalu jatuhkan air mata ialah dengan sentiasa dengar lagu - lagu yang keras, jahat, or whatever you call it ! Macam gua, gua suka dengar lagu " I Love My Sex by Benny Benassi " Lepas dengar lagu tuh,, perghhhh sumpah hati gua jadi kerass doe! tak percaya sila buat. Pakai headset dan dengar pada volume yang paling kuat ! 



Si Dia contact saya semula dan minta maaf, okay lah gua maafkan. Manusia mana yang tak buat salah kan. Gua pun ada tipu dia. hehehe. Tapi gua tak sangka pulak gua boleh berkawan baik dengan ex girlfriend  si dia. Selalunya girlfriend mesti dah maki hamun kalau orang ketiga apatah lagi BEKAS KEKASIH  masuk campur hal rumah tangga kan? Tapi gua terbalik, gua lagi suka sebab banyak rahsia boleh korek! hahaha. Dan memang bersyukur lah sebab ex girlfriend si Dia ni baik hati, cakap jujur. sebabnya boyfriend gua sendiri terdiam dan tak tahu nak melawan gua balik dan akhirnya meminta maaf. Huhuhuhuhu.




Masa berbual through the phone tadi, lepas bergosip tentang ex boyfriend kiteorang,, tiba - tiba muncul satu topik yang gilaa best! Topik ni buat gua rasa " Im sooo excitinggggggggg!!!! " Macam nak melompat - lompat ! hehehe.  Ex girlfriend ni cerita la masa dia makan hati dengan boyfriend gua, dia ada couple dengan seorang mamat ni. Macam - macam dia cerita ciri - ciri mamat ni sampai mata gua bersinar - sinar dibuatnyaa! haahahha. Tapi disebabkan ex girlfriend ni dah sayang gila dekat boyfriend gua, dia tak nampak kebaikan boyfriend baru dia ni dan akhirnya putus secara baik. Gua dah mula pasang angan! Cettt!! Shuhh Shuhhhh! Ex girlfriend dia ni siap recommend kan lelaki tuh kat gua. Gua pun tertanya - tanya laa siapa lelaki tuh,,, Then dia bagi nama lelaki tuh suruh gua add ! Masya-Allah !!! Lelaki ni laa pernah gua minat duluuuuu! Tapi gua tak add facebook dia sampailah perempuan tuh bagitahu pasal hal ni sekarang.. Omg omg ! Gua dengan hati yang terketar - ketar add lah lelaki tuhh. Hihihihihi :P Gua kalau suka lelaki jenis simpan dalam hatii, so lelaki tak tahu gua suka dia ke tidak. hehe.



Gosip pasal ex boyfriend kiteorang yang agak annoying tuh terkubur begitu sahaja.. Hehehe.. Btw im not sad at all bila clash dengan dia, sebab memang padan pun gua tinggalkan dia. Banyak lagi lelaki yang perfect.. :) 


Muka gua comel ta? *sila munta sekarang! *



No comments:

Post a Comment

I value your comment :)