Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Monday, February 07, 2011

Lelaki Kejam Paling Aku Jumpa!


Sesungguhnya Cha nak terangkan di sini yang Cha sangat - sangat marah masa menaip entry ni, kalau ada perkataan yang memaki hamun sila ignore kan saja okayyy! Post bertarikh 6 Februari 2011 Cha ada post tentang lelaki yang sangat baik,, sangat menjaga perempuan, sangat sayang perempuan sepenuh hati. Tapi pada hari ni Cha nak post tentang lelaki yang hina ! keji ! rendahkan maruah perempuan ! Nak tahu nama lelaki tuh? Akhir cerita Cha bagitahu nama. 


Dia ingat lepas dia dah kena tinggal dengan ex girlfriend lama yang paling dia sayang, dia boleh memberontak? Boleh buat perempuan yang ada dara macam sampah? Heloo dont be such a stupid guy! Masa Cha kenal dengan dia, ingat dia okay. Yela kan, dia kan such a good pretender. Tapi ex girlfriend dia add facebook Cha dan cerita macam - macam. Mula - mula susah nak percaya. tapi budak jantan ni sendiri dah menunjukkan belangnya,,menunjukkan perangai buasnya. 



Hey, kau ingat aku perempuan kampung? boleh tunduk depan kau macam semua ex girlfriend yang kau dah main-mainkan dulu? Pleasee la and u're totally wrong! Kau ingat aku bangga ke dapat boyfriend sosial? kaki clubbing? drunk? Macam kau seorang je boyfriend aku yang sosial. Sebelum kau, ramai lagi  ex boyfriend  aku yang macam tuh malah lebih tahu dunia sosial daripada kau! Tapi diorang takde pulak nak cerita gebang . Diorang cool and steady. Kau kalau nak cerita gebang, cerita lah dekat orang yang sama sosial dengan kau. Yang ni tidakkk, kau pergi cerita dekat ex girlfriend kau yang memang sah perempuan baik, suci dan ada dara. Then kau nak fuck diorang, bila diorang taknak, kau maki - maki diorang cakap diorang tak sporting lah ape semua lancauu! Lepas kau clash dengan diorang, kau couple dengan aku. Hey kau ingat aku macam diorang? sanggup tunduk untuk lelaki yang tersayang? Kalau kau boleh cerita POM, aku pun boleh tunjuk belang aku cuma aku malas je laa weh! Sebab aku sangat - sangat lah geli dengan manusia yang suka cerita POM POM kononnya dia "hot" . kau hot ke? tidak pun. kawan pun macam ape tah. Tapi aku senyap je sebab aku nak jaga hati kau masa kita couple dulu kan. 



By the way , thanks God laa kepada beberapa ex girlfriend dia yang sanggup add  facebook Cha dan beritahu semua ni. Kalau tak Cha tak kan sedar. Korang cakap semua ni sebab tak nak Cha senasib dengan korang kan? I Love You so Much. Kita perempuan kena jaga hak perempuan. Ingat lelaki boleh pijak kepala kita? No way!



Setakat ini, hanya lelaki bernama Khusyairy Qaliq yang paling baik pernah Cha kenal. I akan doakan hidup you bahagia sentiasa dan dapat pengganti dia. Ingat tuhan banyak - banyak ye (: 



UPDATE (10/02/2010)  : SORRY GAMBAR DAN NAMA TELAH DI DELETE ATAS SEBAB-SEBAB YANG TERTENTU.

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)