Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Tuesday, February 15, 2011

Hurting Inside

Siapa tak ada perasaan? Buzz gua then kita tukar hati k . Hari ni gua nak luahkan semua perasaan yang terbuku di dalam hati gua ni. Gua menyesal dengan perbuatan gua terhadap dia. Kenapa bila datang orang ketiga semuanya hancur? Daripada happy menjadi angry. Sepatutnya gua just dengar je apa ex girlfriend dia cakap, dengar , teliti dan fahamkan then bertindak. Tetapi gua hanya dengar dan terus bertindak. Gua tak beri peluang untuk dia explain satu persatu perkara yang berlaku. Gua tak beri dia peluang untuk maafkan dia and get him back when he wants me. NOW, everything change. he dont want me anymore and thing becomes more worst and im hurting.


Orang kata yang ni cinta monyet. datang dan pergi. Okay lah gua surrender memang cinta monyet dan tak perlu kita nak sedihkan. Sebab cinta betul akan datang bila Tuhan nak datangkan. Maybe semua yang terjadi ni buat gua sedar and belajar daripada kesilapan. 

  1. turunkan ego
  2. become more polite
  3. sikap memaafkan
  4. berfikir sebelum bertindak
  5. jangan jadikan blog tempat memalukan orang yang gua benci *tengok keadaan* 

Hati gua sedih bila dengar lagu dalam blog gua ni. hati korang sedih tak? Huhuhu. Padan muka gua.


look into my eyes , and u'll know what's happening inside my heart 


No comments:

Post a Comment

I value your comment :)