Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Friday, February 04, 2011

Fikirkan Tentang Diri Kita Semula




Hello semua, hari ni mood gua nak menaip tapi sebenarnya tak tahu nak tulis apa. haha. Btw thanks to my followers eventhough tak banyak tapi gua tetap bersyukur. ( ceh poyo! ) Masa berjalan - jalan ke blog orang lain, sajalah kan nak baca life story mereka semua, gua tersengih sorang - sorang sebab cerita hidup diorang yang kadang - kadang kelakar. Ada juga gua rasa kesian sebab kisah sedih diorang. Gua tengok hidup diorang je? Kisah hidup gua? terbengkalai je! Hehe. 



Mood nak bekerja semakin hari semakin menghilang. Gua pun rasa geram dengan diri sendiri. Dulu lepas SPM punya lah bagai nak rak nak cepat - cepat pergi interview. Kononnya nak rasa pengalaman bekerja and pegang duit sendiri ( nak show off kat mum ada duit banyak ) Hahaha jahat gila hati aku! Bila dah sampai bulan 2, mood bekerja hilang terus. Rasa - rasanya lepas gua sambung study nanti, lepas dah graduate, mesti gua pun pemalas macam sekarang. Memang betul laa mum gua cakap, gua ni anak dara pemalas, tak bersungguh - sungguh dalam melakukan sesuatu, masak pun tak reti, kemas rumah apetah lagi kemalasannyaa,cantik bila mahu keluar je. Haiyaaaaa ;'( Sangat manyak ohhh mak gua komplen pasal guaaaaa. Anak siapa? anak dia jugaaaa! haha!  Gua akan try ubah semua ni.. Pasti ! Yelah kan, nanti siapa yang nak kahwin dengan gua? Makanan beli kedai, rumah orang gaji kemas ( kalau mampu hire maid ) .



Gua ni pun seorang yang panas baran orangnya. Semua ex boyfriend gua dah pernah kena dengan panas baran gua. Soalan diorang,, "baby datang bulan ye? asyek marah je " . Kalau dengan member, selalunya gua pendam dulu sebab gua tak sampai hati nak marah , yelaa member lama pula. Tapi kalau dah melampau sangat, gua meletop bukan main gegar lagi! setakat ni dengan member sekarang belum lagii. hehe :)



Lagi satu, gua dengan member gua boleh tahan gatalnya bila jumpa lelaki handsome! Haha. Maksud gua bukan gatal dekat lelaki tuh, pergi dekat - dekat, menggesel - gesel. No way! Contoh keadaan ; 

Kami keluar bersama, then berselisih dengan lelaki handsome. 

Member ( nama rahsia :P ) ; Chaa Chaa ,, kau tengok tak abang tadi tuh? Handsome gilaa sial ! ( cakap macam cakap dengan sekampung ) 
Cha ; Mana - mana? Aku nak tengokkkkkkk !!
Member ; tuh la kau ni , orang jalan pandang sekeliling, kau ni pandang depan jee , orang tegur kau pun kau tak perasan . 
Cha ; Alaaaaa, tak dapat tgok muka diaaa. 
Member ; Sumpah handsome ( mata bercahaya - cahaya )

Kiteorang memang suka berangan. sampai mata bersinar - sinar. hahaha. Sebab tuh laa jerawat sentiasa ada, satu jerawat hilang, satu lagi akan timbul. Damnn.. huhhh!


p/s ; Kantoi dah perangai gua. cett :P



No comments:

Post a Comment

I value your comment :)