Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Thursday, February 24, 2011

Result SPM

Assalamualaikum =)
Lagu dah diubah kepada lagu Im Coming Home
Lagu sebelum ni sayu sangat
Bila dengar je, rasa sedih tiba - tiba 
Untuk mengelakkan saya menitiskan air mata, lebih baik saya tukar. Haha



Result SPM akan keluar minggu depan
28/2/2011
Saya pun kurang pasti betul ke, tapi member saya cakap macam ni la
Dia kata orang dalam yang bagitahu
Secara tak normal, saya rasa gembira sangat result SPM nak keluar
Secara normal, saya rasa takut !! :(
Macam mana kalau result tu tak berapa nak okay? Hmmm
Nanti mum mesti marah, sedih, lepas tuh cakap "kahwin je terus" 
Haha
Mak saya selalu sangat ugut saya tau
Kalau result teruk kena kahwin 
Kalau melawan cakap dia kahwin lain
Banyak lagi dia ugut cuma saya dah lupa 
Sejak habis SPM memori Cha agak kurang sikit.
Ehemmmm
Saya tak nak kahwin awal 
Nak belajar dulu, kerja dulu, bila ekonomi dah kukuh baru kahwin
Cakap macam saya ni lelaki pulak. 
Hahaha
Helo guys wake up!
Perempuan pun kena pandai cari duit sendiri tau
Mana tau kalau dapat lelaki tak bagi nafkah ke, cerai ke,
Nanti senang la kita sebagai perempuan ada income sendiri
Hahaha
Sory saya kalau cakap memang macam ni
Pandang ke hadapan 
Pernah sekali saya bayangkan saya nak jaga cucu saya masa saya dah kerepot
Hahahaha
Dah la, melalut dah ni
Korang pun asyik baca je,
Bukan nak tegur -,-
Guys, tolong la doakan saya dapat keputusan cemerlang okayyyyy (suara manja )
Pleasee doakan
Saya takut lah Tuhan balas semua perbuatan saya kat result SPM saya nanti
Tak mau la gituuu =(
Saya taknak kahwin awal ! 
Nanti anak berderet je kat rumah 
Haishh takmau ! 
Anak kalau boleh nak 2 orang 
Kalau boleh kembar 
Lelaki dan perempuan
Saya jaga anak lelaki , Suami jaga anak perempuan 
Hahaha
Soryy im just joking !
Saja buat korang menyampah nak baca 
Dah melalut panjang dah ni,
Okay bye ^_^




2 comments:

  1. ngee~
    lepasn spm'10 gak kep?
    takot2 nak dekat amek result nie..
    rase nak bom jep kmenterian plajaran uhh..
    huhu

    ReplyDelete
  2. HAHA. Chill. Lagi cpat lagi bagus !

    ReplyDelete

I value your comment :)