Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Friday, January 28, 2011

Hari Pertama di Kuching, Sarawak

Akhirnya, dapat juga gua menjejakkan kaki gua yang besar ni ( bak kata Pitt ) kat bumi Sarawak. Tiket flight Air Asia berlepas pukul 5 petang. Macam biasa laa, dalam aircraft mesti la kena cuci mata tengok pramugari and pramugara yang sememangnyaa de  BOMM ! Tapi kalau gua mesti focus kat pramugara kan. haha.



tak boleh blah dengan peace dia ^^

sangat indah ciptaan Ilahi

Selepas mendarat



Sampai di airport Kuching, kami dijemput oleh kakak sepupu gua ( belajar di UNIMAS) , kami dah la lapar,, dia bawak gua ngn cousin yang lain pergi makan.. yeaayyyy! :P


Raja Ayam Penyet 


Sotong Penyet,,, yum yum yum .. 


Restoran Raja Ayam Penyet ni ramai betul peminat, mana tak nya sedap betoii masakan dia.. Gua pun sampai terliurr nengok nya! hihihihi.. Ingat Cha pasal diet kau! jangan makan nasi selama sebulan! ingat pesan Syaqira.. Okay - okay aku ingat pesan kau sayangg.. Gua makan lauk je, nasi gua cousin gua yang lain makan. Abes sampai licinn ! hehehe . lapar rasanyaa .. 


ice lemon tea , feberet guaaaa! :) cukup padan makan dengan ayam penyet ! 


Dah selesai makan,, bersiap - siap lah untuk balik,,, badan pun dah penat niii.. hehehe... kami duduk apartment kakak saudara gua yang belajar sini secara HARAM ! hehehe.. takpe ,, untuk beberapa malam je, dah nak balik baru check in hotel. punya lah tak nak duit habis cepat! hahahaa . macam haremmmmm ! :))




No comments:

Post a Comment

I value your comment :)