Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Monday, January 31, 2011

Hari Ketiga di Kuching, Sarawak

Pada hari ini, cousin gua bawak gua pergi berjalan - jalan di Waterfront.. Tempatnya lebih kurang sama dengan Taman Tasik Titiwangsa tapi Waterfront high class sikit laa, hahaha. ramai juga pelancong kat sini.


 bersiap di bilik yang bersepah 


Hot Plate di Food Bazaar Spring.
Sumpah tak sedap, gambar tuh action je lebihh .


sangat nyaman dengan tiupan angin

Dewan perundangan Negeri Sarawak ,, ( kalau tak silap saya )





tak habis - habis dengan peace dia T____T





Bersiar - siar menggunakan bot yang disewa 


Keadaan di dalam bot,, sangat takut sebab macam tak stabil jee bila start jejak kaki atas bott . weheeee :P



Pemandangan senja daripada dalam bot. 


Pemandangan di Kuching pada waktu malam



Gua sangat happy okayy masa nii .. gua tergelak - gelak besar dnegan cousin2 guaa. ditambah ceria bila cousin lelaki gua semua kaki lawak. sakit perut gua gelak sebab lawak diorang yang kadang2 melebih2 tak masuk akal :))) 
Sebelum balik,, kiteorg sempat melepaskan kekuatan masing - masing dengan bertanding main bowlingg.. haha.. tapi akhirnya gua kalahh :'( 



ada gaya tak gua? hehh hehhh :P



No comments:

Post a Comment

I value your comment :)