Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Monday, January 31, 2011

Hari Keempat di Kuching, Sarawak

Sebab semalam gua ngn cousin gua penat sangat,, kiteorang terlambat bagun sampai ke tengahari.. hehh hehh :P Plan hari ni nak pergi pantai.. Korang pernah dengar tak lagenda Puteri Santubong & Puteri Sejenjang yang telak disumpah menjadi gunung Santubong dan Pulau?  Hari ni Cha pergi ke gunung Samtubong dan berhampiran gunung tuh terdapat pantaii.. Seram sejuk juga masa pergi tuh sebab cousin kata jangan amek apa - apa barang. cha tulis blog ni tengah malam naik bulu tengkukk .. hishhh !!! Kalau korang nak tahu, gunung Santubong tuh berbentuk seperti manusia yang sedang berbaring,, macam mayat yang hendak dikapankan. Okay enough ! tengah malam dah niiiii !! 



Dalam perjalanan ke Santubong Resort


Laksa Sarawak . sedap :)


Sirap


Ombak bergelora . Pelancong tidak dibenarkan mandi. sedihhh ;'(


Belakang tu ialah gunung Santubong.


Ciptaan tuhan



Tu saya lah tuhhhh . hehh hehhh :)





Lepas ni mandi, badan kena sental habis ! hehehe :) Btw i love my life noww , thnks mum <3 

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)