Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Sunday, October 31, 2010

Kalau hari-hari macam ni kan best!!

Siapa tak suka kan kalau dilayan seperti  sang puteri bunian. hehe. rasa macam nak tiap-tiap hari je. Macam tengahari tadi, ada berlangsungnya jamuan akhir tahun Pengawas Pusat Sumber Sekolah. Jamuan tahun ni cuma diadakan di sekolah sahaja dan lebih kepada tatasusila. Kalau macam tahun lepas, diadakan di hotel, ada cheer ladies, persembahan gitar dan nyanyian oleh orang luar yang hadir, dijemput ibu bapa dan banyak lagi ! macam orang indonesia bilang "pokoknya memang gempak dehhhhh!"  Berbeza sangat dengan tahun ni. Tapi apa-apa pun Cha nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada adik-adik junior sebab bertungkus lumus buat jamuan yang khas untuk kakak form 5. Uwawawawa ;( rasa sedih pulak nak tinggalkan zaman sekolah. haha. sebenarnya dulu tak sabar2 nak abiskan sekolah dan hidup macam orang besar. hehe. Rasa seronok pulak sebab dilayan macam VIP tadi. kah kah kah !. Malas nak membebel panjang sebab korang bukan suka baca pun kan, suka melihat photos kan? tahu daaaaaa :D . so let the pictures do the talking .






 Inilah kawan saya yang paling COMEL di hatiku :)



Khairin Aida - saya sayang dia weh! eventho kadang2 perangai dia angin satu badan, tp saya boleh bersabar, kalau orang lain memang dah lama aku balas balik bagi dua tepek!! hahha
 yum yum yum. chicken chop dia sedapp weh
 you see , tinggal 3 je, tak boleh nak tapau bawa balik rumah. haha. buruk punya perangai!
At last, habis jugakkkkkkkk :(
Saya diberitahu cake ni dibuat oleh Cikgu Addmath saya. wahh kalau betul thanks laa ye cikgu Rubiah ! :D
My mum said ; kalau macam ni la, sejuuukkk perut aku mengandungkan di kau , hahah


Bersifat kesederhanaan dan penuh dengan adat istiadat sopan santun! hahaha. Byee school. Ceh spm pun belum lagiii -,-""

P/S ; ahh, dengar sini untuk pengetahuan korang, Cha ada upload satu video masa cha tengah nyanyi. eh nyanyi ke? tak pun. hehe. video tuh buruk tapi cha nak upload jugak. so jenguk2 la facebook saya okayy dan tengok sendiri :)) Sekarang tengah upload. Lambat gila tahu tak! siput BABI pun tak lambat macam ni !

2 comments:

  1. mcm Tiz Zaqyah la you..! :D

    ReplyDelete
  2. Omgaaaayyyyyyyyyyyy... sangat2 lain ok! :)

    ReplyDelete

I value your comment :)