Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Tuesday, September 21, 2010

Struggle for trial spm

Okayy tadi pergi sekolah, setelah lama bercuti( lama la sgt -,-') Entah kenapa aku x rasa malas na belajar. Mungkin dah insaf kut sebab minggu depan TRIAL SPM! OMG! Pergi sekolah pukul 7.00 pagi, then balik pukul 5.00 petang. hahaha! dah sama mcm org kerja office, Then pukul 6 petang gerak g tusyen smpy pukul 9.45 malam. Makan malam kejap then smbung buat homework masa cuti yg belum sempat siap. smpy la sekarang dah pukul 12.36 pagi hari berikutnyaaaa. Wahhh compact betul masa aku. Takpee laa lg berapa bulan je kot na bersabar. Lagi 2 bulann lagi jee. pastuhh boleh laa aku online selalu. hihihihi ^^ Tadi aku mengadu kt mum pasal minggu depan trial spm. huhhhhh! tentionn pulakkk kan sbb trial spm kire penting jugak. Then mum just kataa jgn tention2, jgn pkir banyak sgt nnti stress. justt belajar then bertawakal kepada yg Esa. cewahhhh! ahahha. Mum aku pun dah kurang bising kt aku sekarangg, sebab dulu kan aku selalu je onlineee bukan belajar punn. but now dah sedarr sikit laaa. tpi sikitt je la! haha. Heyy pleasee pray for my goodluck yaww buddies :) I hopee it ^^ byettttt <3

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)