Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Saturday, September 04, 2010

Met Him, Haziq

Hari ni aku mcm  sibuk sikit. hihi. Sebab tadii tengahari keluar shopping raya ngan mum. Aku akhirnya beli juga baju raya. tak kusangka aku akan beli Baju kebaya pattern dia ala2 cheongsam. Berwarna Merun. bermanik2. Fit kat badan, nanti time raya korang tgok la eik bila aku da upload pic ?:)  aku posing depan mum tadi, diaa cakap anak pompuan dia dah mcm na pergi majliss akad nikahh! cuma xde cincin jaa! hahaha :D gatal pulak* Balik2 tuh Haziq call. dia tanyaa kat mana , blablablaa. aku meet dia hari ni for the first timee :) xjadi meet uchie & mmbe yg aku baru aku kenal. Dorang xcall pun. Xpelahh haziq ni pun da lama kenal ngn diaa. sahabat baik Echal. plan buka puasa kat foodcourt KLCC. Dia daa smpy duluu. Aku lambat sikitt sebab na make up lg. huhu ^^ First meet ngn diaa. Wahhhhh! tinggi nyaa. dalam hati aku. kalau aku pakai wedges time ni mesti da kalah daa en.haziq ni. huhuhu . Waktu berbuka pun da na dekat. aku xde selera na makan apa. Alahh beli jelaa mcD asalkan perut diisi. Yangg kelakarnyaa kat counter mcD td, boleh2 je akk tuh buat lawak. :D ni skrip dia. korang baca laa ehh :) nama akk tuh zulaikha x silapp tgok dr name tag dia.

Akk Zu ; Yesss, na order ape ? (tersenyummm) 
Cha; Erm chicken burger satu pluss coke. (balas senyummm)
Akk Zu; ouh tunggu kejap eik (senyum tgok aku lepass tuhh tergelakk tetibe)
Dalam hatiii aku, ape pasal ngn akk ni. haishhh.
Cha; Kenapa gelakk? 
Akk Zu; Hehehehe, artiss ehh?
Cha; Ahhh! artiss mana? ehh xdelahhhh! haha
Akk Zu; Ouhh bukan ehh, hahaha. igt artis td, muka ada iras2 artis. 
Dalam hati aku, artiss mana pulak ni muka aku? =,="
Cha; Ermm artis mana satu yee?? bgtaww laa. (senyummm) 
Akk Zu; Adelahh artiss tuhh. hahahaha . 
Burger pun smpyy. aku kuarkan duittt.. Then.. akk tuh berkata,
Akk Zu; Na autograf boleh? hahaha.
Cha; aishhh, merepekkk jaaa. hahaha
Tetibe kawan akk Zu tuh menyampukk. Adik, jgn layan akk nii yee. hehehe (tersenyumm) . Aku balass dengan senyumann then pergii meja makan dimana haziq dah tunggu :)

Aku ceritaa kat aziq, diaa ketawaaa. Dia ckpp, akk tuhh butaa tuh. You make up kalahkan artiss tuh psl laa dia ckp cmtuh. hahaha. Cettt(!) smpy hati betull.. Aku buat mimik mukaa. =,="

Dah abes makan, jalan2 kejapp, aziq ni asyek pandang je aku then bila aku pandang balik, dia tersenyumm. Aku naik bengangg. aku tumbuk perott dia. hihihihi ^^ ganasss kan. jgn main2 ngn I. huahuahua ^^ Dah laa perutt bunctit! pas makan. dia tumbuk perut aku balikk balikk. dia kata mcm belon.! Grrr><" Geramm betull. Ada je dia ni kalau bab na  membahan org. tapi aku x kesahh punn :) Hujan pulak tadi, abes basah. Kiteorg berpisahh di Stesen Monorail Bukit Bintang . Byettt pacekk :D

Tadi Haziq ade hantar meseg describe psl Cha. berbuyii beginiii " Oh Cha, sebelum jumpa rasa dia comel, tapi bila da jumpa memang comel. Sporting dan kuat perasan. Haha. Ada suka dia jerrr tumbuk perut saya yang tuff! Apepun syg budak gemuk ni. Yg pasal perasan tuh sebab dia x percaya aku cerita yg akk mcD tuh kata aku mcm artis. hahaa . xpe laa ^_^

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)