Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Wednesday, September 08, 2010

Happy Eid Mubarak



May Allah bless you with the most joyous of Eids. 
Esokk aku akan balik kampung. Temerloh,Pahang :)
Kat kampung xde internet so xdapat laa aku online. Kalau na  on9 kena bodek mum & pacek pinjam kereta na pergi Cyber Cafe. haha. Jauhh pulakk -,-' 
Esok aku akan berjumpa dengan sepupu2 aku . ramaiiii ouhhhh! Adik beradik diorang ramai. 
Cuma aku je tercicir anak tunggal. hihihi ^^
Esok aku akan jumpa ngn pacek&macek aku. 
Esok aku akan pakai baju kebaya aku yang pertama. sebenarnya sebelum ni aku xde baju kebaya. haha kesian kan. Tapi maluu pulakk na pakai esokkkk :(
Esok aku x dapat na jumpa korang semuaaa sebab aku x onlinee. hurmm sedih2;( 
Aku na minta maaf kepada sesiapa yang pernah terasa dengan aku sebelum ni, bukan apa, aku hot temper sikit orangnyaa. Tapi yg aku perasan perangai aku yang dulu lagi terukk daripada perangai sekarang :) 


p/s Sebelum aku terlupaa, kepada siapa yang start panggil aku "bunga" tuh terima kasih laa eik ambil berat tentang saya. Ada beberapa orang yang start panggil saya "bunga", yang lebih gedikk panggil "bunga cinta" pun adee!! hahaa. Sebelum ni rakan2 xtahu pun gloxinia tuh ialah species bunga yang bermaksud "cinta pandang pertama" . lepass perkara ni terbongkar di Formspring, teruss ramai pulakk start panggil aku bunga. haha, Maluuu laaa saya cik abang sekalian oiii! huhuhu ^^

No comments:

Post a Comment

I value your comment :)