Followers

About Me

My photo
A woman who still thinks she is still a little young girl

Thursday, September 23, 2010

Baju jarang-jarang

Dalam hidup aku, aku jarang pakai baju kurung. Bagi aku baju kurung panas, leceh dan cepat berpeluh. Apelagi kalau na pergi kenduri kahwin, kalau boleh na pakai jeans je. hahaha! Percaya tak dalam almari aku ade 2 helai baju kurung, 2 helai jubah dan yang TERBARU baju kebaya. Tuh laa baju kebaya pertamaa dalam hidup aku. hahaa. Sebab sebelum ni aku x sukaa pakai baju kebaya sebab kena cover2 biar ramping. huhu. tapi entahlahh tahun ni aku pilihh baju kebaya. Mum aku pun pelikk. "Dia kata kalau dia tahu aku pilih baju kebaya, dah lama dia belii masa dia pergi Sarawak hari tuhh, kat sana lagi cantik2 & murah" Ah biarlahhh.. huhuhu . Baju kebaya ni jarang2, xdelahh panass sgt, ade jugak anginn masuk badan. hahahaha. siott ja! Aik hari ni aku cerita pasal baju kebaya, bosannn kan? hahaha padan muka siapa suruh baca juga blog aku! wek ;p 

2 comments:

  1. my goodness..
    gile jarang kebaya u !
    jealous.. :p

    ReplyDelete

I value your comment :)