Followers

About Me

My photo
She was born on 20th Nov 1993. A holder of Bachelor of Business Administration (Hons) majoring in International Business. Currently working :')

Thursday, September 16, 2010

15/09/2010

Semalam aku keluar lg dengan bestie aku, Haziq :) dalam kol 1 jumpa.  Mula2 pergi open house rumah adik angkat diaa. Sorry lupaa laa nama adik dia tuhh. Then dalam kol 3 petang, dah get ready na pergi pavi. Book ticket na tgok wayang. ceritaa STEP UP (3D) . Wayang start pukul 8 malam pulak. jam baru pukul 4. Kena tunggu lagi 4 jam. lamaaa ouhhh. Haziq na tgok cerita PIRANHA. Cerita ikan yg makan manusia pukul 5.30 petang. Tapii tak kiraaaa! na tgokk jugaa STEP UP 3D! ain kata besttt cerita tuhh. aku tgok iklan kt astro pon mcm gempak ja. haha. then sementara tunggu pukul 8, kiteorg g lepakk kat foodcourt pavi. Lepakk jaa x makan punn , xlapar sebab bru makan td kt rumah adik angkat haziq. hihi ^^ Berborak dengan diaaa. banyak gilaa laa topik kiteorg smpy aku dah lupaa topik yg mana satu na ceritakan kt blog ni. hahaa. Jam dah dekat kol 6. Then kiteorg g laa beli makanan. aku belii 'black pepper chicken' haziq pulakk belii KFC. Katanyaaa na yg confirm2 halal. Aku pulakk bru teringatt,, aku main beliii jaaa. Xpelaaa .. Sedapp pulakkk kott aku makan, smpy abessss. huhuhu^^ Lepass makann, g tandass jappp. xtahann akuu. Tak sedar wayang dah startt. Kiteorg punn apelagiii. hahaa. aku laa yg paling happy sekalii sebab banyakk pelakon dalam STEP UP tuhh aku minatt masa rancangan SO YOU THINK YOU CAN DANCE . Masaa sebelumm wayang start, Haziq nii tetibe berpaling kt akuu.

Aku; ape pasal pandang i ouhh?
Haziq; You na ta jadi awek i?

Dalam hati akuu, berdebarrr dahh time niii,,, tapi wat relakss jee.. tenangkan diri Chaaaaaaa.

Aku; ahhhh?
Haziq; I cakap you na ta jadi awek i?
Aku; Kenapaa tetibee nii.. errrr.. 

Tetibe wayang dah start dahhh.. sumpaa wa cakap same lu, xrugiii tgokk cterrr tuhh doe. haha. Berbaloii laaa satu ticket rm19 . tp disebabkan aku pilih couple sit, harga ticket up smpy rm21. hhahaha.

then dah abes wayang, kiteorg berjalan-jalan. Bengokk punyerr haziqq, dia x abes2 na smack aku, tahu laa dia geramm kan asyek kena bahan. hhahaa. Smpy sakit2 pulak pipi,kepala,tgn akuu dia buatt, haihhhh -,-'
Kebetulan semalam ade buatt konsertt , ramai gak artis datangg. tp kiteorg blahh je.. xminatt pulakk ngn artis2 tuhh. hahahaa. siottt jaa! Kiteorg berpisahh di hadapan Times Square dekat monorail stesen Imbi. Byee haziqqq. Have a great time with youuu yesterdayy, Balik2 rumahh dah penattt ouhh. Mandi2 then nyenyakk pulak tdurr semalam. haha.



No comments:

Post a Comment

I value your comment :)